فرماندار تبریز؛

نصر فراتر از جریانات سیاسی عمل می کند

1398/08/05 - 23:51 - کد خبر: 4980 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: استقبال کم نظیر مردم از نمایشگاه کتاب و مطبوعات حاکی از جبران عقب ماندی های حوزه فرهنگ است.

به گزارش نصر، " بهروز مهدوی" با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، استقبال کم نظیر مردم از نمایشگاه کتاب و مطبوعات را راه اندازی جریان فرهنگی دانست و اظهار کرد: به نظر می رسد که این حجم از استقبال مربوط به احساس نیاز مردم است.
وی افزود: مردم برای اعتماد به جبران عقب ماندگی هایی که شاید در حوزه فرهنگی وجود دارد، باید یک حماسه فرهنگی ایجاد کنند. با توجه به سرعت علم و دانش در دنیا احساس می شود که یک مقدار عقب ماندگی در حوزه فرهنگ وجود دارد و شاید مردم برای جبران این عقب ماندگی ها در سطح جامعه به حوزه های علمی و اطلاع رسانی بیشتر گرایش پیدا می کنند.
مهدوی برگزاری نمایشگاه مطبوعات را جزو اقدام شایسته و لازم دانست و گفت: بی تردید مطبوعات نقش بسزایی در حوزه اطلاع رسانی های دقیق و سریع دارند.
فرماندار تبریز تاکید کرد: امر فرهنگ سازی، امری جدا از تمام حوزه های رسمی در کشور محسوب می شود. مثلا ما در آموزش رسمی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه ها، به آموزش های غیر رسمی و مدیریت فرهنگسازی عمومی مردم بسیار نیازمندیم.
وی اذعان کرد: رسانه ها باید در فرهنگ سازی های عمومی از جمله ترافیک، مباحث قانون گرایی، رعایت قانون و مقررات، آموزش های شهروندی، پاسخ به نیاز شهروندان و مباحث حقوقی و آئین شهروندی و... قدم بردارند. همچنین انتظار داریم رسانه مردمی نصر نیز تمام توان خود را در حوزه فرهنگ سازی عمومی بکار بگیرد.
مهدوی با اشاره به اینکه آژانس خبری تحلیلی نصر فراتر از جریانات سیاسی عمل می کند، تصریح کرد: در حال حاضر نصر یک رسانه فراگیر بین مردم مطرح شده است. تعداد مخاطبان آن حاکی از استقلال رسانه ایست که به هیچ سیاستی وابسته نیست و به حوزه اعتقادی گرایش پیدا کرده است چرا که همواره اصل امانت داری و رساندن اطلاعات دقیق و صریح و سریع را در الویت کاری خود قرار داده است.
انتهای پیام/

نصر فراتر از جریانات سیاسی عمل می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار