مدیر سرپرست بانک شهر آذربایجان شرقی؛

یارانه ۱۸ میلیارد ریالی تخصیص داده شده به بانک شهر، جوابگوی یاران کتاب نبود

1398/08/05 - 14:57 - کد خبر: 4977 نسخه چاپی

نصر: مدیر سرپرست بانک شهر آذربایجان شرقی گفت: دهمین نمایشگاه کتاب، بالغ بر 20هزار فقره بن خرید کتاب با رقم 18 میلیارد ریال برای اهالی فرهنگ و عاشقان کتاب از طریق بانک شهر واگذار شد؛ این در حالی است که این حجم از استقبال مردم از نمایشگاه کتاب پیش بینی نمی شد.

به گزارش نصر، "علی وظیفه" در گفت و گو با خبرنگار نصر اظهار کرد: با استقبال بسیار گسترده و پرشور و اهالی فرهنگ آذربایجان، بن اختصاصی ظرف مدت چهار روز و چهار ساعت به اتمام رسید و  در همین راستا مسئولین وزارت ارشاد برای پنجمین روز نمایشگاه تعدادی بن کارت تهیه نمودند که از طریق بانک شهر بین اهالی فرهنگ توزیع شد.
وی افزود: سال گذشته بالغ بر 14 میلیارد ریال اعتبار بن کارت برای نهمین نمایشگاه کتاب واگذار شده بود ولی امسال در دهمین نمایشگاه کتاب، بالغ بر 20هزار فقره بن خرید کتاب با رقم 18 میلیارد ریال برای اهالی فرهنگ و عاشقان کتاب از طریق بانک شهر واگذار شد؛ این در حالی است که این حجم از استقبال مردم از نمایشگاه کتاب پیش بینی نمی شد.
وی ادامه داد: برای صنوات آتی امیدواریم هزینه بن کارت ها متناسب با استقبال مردم کتاب دوست ارتقاء یابد تا بتوانیم تا پایان ساعات نمایشگاه در کنار اهالی کتابدوست حضور داشته باشیم.
وظیفه با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از مفیدترین نمایشگاه هایی بود که در طول سال برگزار شد، اذعان کرد: استقبال از دهمین نمایشگاه کتاب بی نظیر بود. تمامی اهالی استان به نحوی با کتاب و کتابخوانی در ارتباط هستند. اکثر مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب، شهروندان خودمان بودند و به نوعی چون بین بانک شهر و مراجعه کنندگان از قبل ارتباط وجود داشت، روند برگزاری این نمایشگاه به نحو احسن پیش رفت. یعنی با حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب و حضور مشتریان این بانک همچنین شهروندان، این ارتباط تقویت شده بود.
وی ادامه داد: امیدوارم با حمایت های گسترده ی مسئولین از نمایشگاه ها شاهد رونق بیشتر این نوع نمایشگاه های فرهنگی رد شهرمان باشیم.
مدیر سرپرست بانک شهر آذربایجان شرقی در پایان افزود: از مردم برای حضور در نمایشگاه که باعث شور و هیجان بیشتر کارکنان و کارمندان بانک شهر شده اند بی نهایت سپاس گذارم.
انتهای پیام/

یارانه ۱۸ میلیارد ریالی تخصیص داده شده به بانک شهر، جوابگوی یاران کتاب نبود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار