رییس قوه قضائیه:

امیدواریم مردم به زودی شیرینی انسجام سران قوا را بچشند

1400/06/06 - 22:04 - کد خبر: 49750 نسخه چاپی

نصر: رییس قوه قضائیه، جلوگیری از موازی‌کاری، تشخیص بهتر اولویت‌ها و هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم را هدف جلسات سران قوا عنوان و ابراز امیدواری کرد شیرینی وحدت و انسجام سران قوا را مردم در آینده نزدیک بچشند.

به گزارش نصر، غلامحسین محسنی اژه‌ای، عصر شنبه پس از جلسه سران سه قوه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: از کار جهادی و فشرده ای که مجلس در دو هفته گذشته برای بررسی وزیران پیشنهادی انجام داد و کم سابقه بود تشکر می کنم و برای دولت سیزدهم آرزوی توفیق دارم.
وی با تاکید بر این موضوع که باید برای رفع سریع‌تر مشکلات مردم، هم افزایی کاملی داشته باشیم، گفت: قبلا هم نشست داشته‌ایم اما این نشست‌ها در مسئولیت جدید معنای دیگری دارد و باید خروجی متفاوتی داشته باشد. امیدواریم برای تشخیص اولویت‌ها، جلوگیری از موازی‌کاری و امیدآفرینی برای مردم بتوانیم هم‌افزایی خوبی داشته باشیم.
رییس قوه قضائیه با بیان اینکه آغاز خوبی در نشست امروز سران قوا داشتیم، خاطرنشان کرد: همان چیزی که در ذهنم بود و به آن امیدوار بودم، کاملاً طلیعه آن را در جلسه امروز سران قوا دیدم و احساس کردم که بعضی از موضوعاتی که به آن پرداخته شد، موضوعات اساسی و مورد نیاز این مقطع هستند.
اژه‌ای با بیان اینکه جلسات سران قوا، جلسه دید و بازدید نیست، گفت: این جلسات کاملا کاری است و استمرار خواهد یافت و انشاالله امیدوار هستیم که خداوند عنایت کند و به این نگاه وحدت‌آفرین و انسجام‌آفرین انشاالله برکت دهد و مردم شیرینی و حلاوت این وحدت، همبستگی و تلاش را در آینده نزدیک بچشند.
انتهای پیام/
امیدواریم مردم به زودی شیرینی انسجام سران قوا را بچشند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار