مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر:

نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز شگفتی ساز شد/ بیرون از گود گویا صدا ها بلندتر است!

1398/08/05 - 13:35 - کد خبر: 4975 نسخه چاپی

نصر: مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: هفدهمین دوره نمایشگاه کتاب و دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و آژانس های خبری تحلیلی آذربایجان شرقی شگفتی ساز شد.

به گزارش نصر،امیر کریم زاد شریفی با اشاره به استقبال بی سابقه بازدید کنندگان از این دوره از نمایشگاه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و افزایش قیمت کتاب پیش بینی ها از کاهش احتمالی استقبال مردم از نمایشگاه خبر می داد ولی استقبال صدها هزار نفری از نمایشگاه تمام پیش بینی ها را برهم زد.
وی با بیان اینکه اگر چه در خصوص محتوای نمایشگاه کتاب انتقادهای فراوانی وجود داشت افزود: عدم توزیع موضوعی غرفه ها و بی توجهی به نظم مورد نیاز برگزاری نمایشگاه بسیاری از مراجعه کنندگان را با سردرگمی مواجه کرده بود که امیدواریم در سال های آتی رفع شود.
مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر در ادامه به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: آژانس خبری تحلیلی نصر در این دوره بعد از وقفه ای چند ساله حضوری پرشور در نمایشگاه داشت چرا که معتقدیم اگر در میدان عمل حاضر نشویم اجازه نقد نداریم.


وی ادامه داد: این دوره با توجه به استقبال مخاطبان و فراوانی شان از مجموعه این رسانه دیجیتال و همچنین ظهور و بروز رسانه های مجازی و فعالیت گسترده آنان انتظار استقبال بی سابقه از نمایشگاه مطبوعات را داشتیم به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و خلاقیت و نوآوری حضوری پر رنگ را رقم زدیم.
کریم زاد شریفی انتقاد برخی از همکاران رسانه ای که حضور در نمایشگاه را تحریم کرده بودن را غیر قابل قبول خواند و افزود: اینکه خارج از گود بنشینیم و بگوییم لنگ اش کن به هیچ وجه برازنده قشر فرهیخته و اندیشمند رسانه ای استان نیست ولی متاسفانه بودند کسانی که حتی توان مدیریت یک رسانه را ندارند ولی تحلیل های سرشار از نبوغ مدیریت رسانه ای شان را در قالب یادداشت و مصاحبه رسانه ای کردند و گویا صدای خارج از گودها بلندتر است.
این مدیر مسئول افزود: در این دوره از نمایشگاه به جز تعدادی از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منتقد دولت که بی شک به واسطه نگاه سیاسی شان در نمایشگاه حضور نداشتند اکثر رسانه های تاثیرگذار و فعال استان آمدند تا بگویند هستیم و اگر قرار است ارزیابی شویم باید در میزان مردم ارزیابی شویم نه در قلم هایی که رنگ و بوی سیاست و سلیقه دارند.
این فعال رسانه ای در ادامه تصریح کرد: فضایی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی این بار برای رسانه ها تخصیص داده بود بسیار مناسب تر از سال های گذشته بود اگر چه انتقادهایی در خصوص برنامه های جنبی و کارگاه های آموزشی وجود داشت ولی در هر حال بضاعت رسانه ای استان همین است و بس و نباید انتظار داشته باشیم که کمیت فزاینده رسانه ای استان نمودی از کیفیت باشد بلکه باید در میدان عمل و بر اساس عملکرد کیفیت ها را ارزیابی کنیم.
کریم زاد شریفی حضور مسئولان و مقامات عالی رتبه استان در غرفه های نمایشگاه مطبوعات در کنار اقشار مختلف مردم را بسیار ارزشمند خواند و تاکید کرد: این حضور نشان از اهمیت رسانه ها و نقش و تاثیرگذاری آنها در مناسبات اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی استان دارد.
وی افزود: غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر نیز  در این دوره با توجه به برنامه ریزی هایی که شده بود از جمله غرفه های بسیار پرترافیک نمایشگاه به شمار می رفت چرا که نصر در 11 سال گذشته تمام تلاش خود را کرده است تا به عنوان یک رسانه حرفه ای و مستقل از ابداعات و خلاقیت ها در این حوزه نهایت بهره را ببرد.
وی ادامه داد: رونمایی از نسخه جدید این رسانه دیجیتال با بهره مندی از فناوری های نو طراحی وب با همکاری شرکت دانش بنیان ستاک و همچنین فرصت سازی برای حضور و گفت و گوی اقشار مختلف مردم با دست اندرکاران این رسانه در کنار تهیه و تولید مصاحبه ها و گزارش های تصویری، ویدئویی و مکتوب رسانه ای از جمله این فعالیت ها بود.
انتهای پیام/

نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز شگفتی ساز شد/ بیرون از گود گویا صدا ها بلندتر است! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار