مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

ارائه تمام خدمات درمانی در بستر الکترونیک

1400/06/06 - 21:37 - کد خبر: 49748 نسخه چاپی

نصر: مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: با اقدام سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر الکترونیکی کردن پرونده‌های پزشکی، در حال حاضر ۱۰۰ درصد خدمات در بستر الکترونیک انجام می‌گیرد.

به گزارش نصر، اسماعیل مقدس پور در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در پی اجرای برنامه پنجم و ششم توسعه و لزوم حرکت دولت به سمت خدمات الکترونیک، بخشی از این طرح مرتبط با پرونده‌های سلامت الکترونیک است که باید تمامی افراد از پرونده سلامت الکترونیک برخوردار شوند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: بخش مهمی از پرونده الکترونیک سلامت، نسخه‌های تجویز شده و خدمات ارائه شده برای بیماران بوده که متأسفانه از سوی وزارت بهداشت، اقدام جدی برای الکترونیک شدن پرونده‌ها انجام نیافته بود تا اینکه سازمان بیمه تأمین اجتماعی به این اقدام همت گماشت.
وی افزود: سازمان بیمه تأمین اجتماعی در وهله اول، الکترونیکی کردن پرونده‌های پزشکی در بخش‌های سرپایی و بستری را از بیمارستان‌های ملکی آغاز کرده بود تا اینکه در اواخر سال ۱۳۹۸، روند الکترونیکی کردن با بیمارستان‌های طرف قرارداد را نیز آغاز کرد.
مقدس پور در پایان افزود: دفترچه‌های بیمه تا آخرین برگ قابل استفاده است و در حال حاضر ۱۰۰ در صد خدمات در بستر الکترونیک انجام می‌شود.
انتهای پیام/
ارائه تمام خدمات درمانی در بستر الکترونیک خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار