رئیس هیئت بوکس استان مطرح کرد؛

پیشرفت بوکس آذربایجان‌شرقی نیازمند زمان است

1398/08/05 - 13:11 - کد خبر: 4973 نسخه چاپی

نصر:رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از اهداف هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی، برگزاری مسابقات استانی یا حتی کشوری، به میزبانی شهرستان‌های استان است.

به گزارش نصر، مصطفی خانی  در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان چاراویماق وی ادامه داد: شهرستان چاراویماق چند ماه قبل از شروع مسابقه انتخابی استان، اعلام آمادگی کرده بود و از سویی این موضوع مورد تایید هیئت بوکس استان هم قرار گرفت. میزبانی این شهرستان از این رقابت”ها هم بسیار عالی بود و تمامی مربیان، ورزشکاران و اهالی بوکس از این میزبانی رضایت کامل داشتند.

رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان”شرقی تصریح کرد: نفرات برتر استان در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند و در جلسات کمیته”های فنی سعی بر این است که نفرات تکمیلی و اصلی استان مشخص شود تا برای مسابقات کشوری تیمی خوبی اعزام کنیم.

مصطفی خانی در پایان صحبت”هایش خاطرنشان کرد: تمامی اعضای هیئت بوکس آذربایجان”شرقی در تلاش هستند تا تمامی امکانات لازم برای پیشرفت بوکس در استان را فراهم کنند. طبیعی است که برای تحقق این موضوع نیاز به زمان داریم و امید دارم مسئولان ذی”ربط هم بیش از قبل حامی بوکس استان باشند.

انتهای پیام/

پیشرفت بوکس آذربایجان‌شرقی نیازمند زمان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار