شمخانی:

ایران حق پاسخ متقابل به تهدیدات «بِنِت» و «بایدن» را دارد

1400/06/06 - 13:37 - کد خبر: 49718 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اولین ملاقات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بایدن و تاکید بر استفاده از «گزینه‌های دیگر» علیه ایران، تهدید غیر قانونی یک کشور دیگر است.

به گزارش نصر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر به دیدار اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
شمخانی نوشت: «اولین ملاقات بِنت و بایدن و تاکید بر استفاده از «گزینه‌های دیگر» علیه ایران، ضمن آنکه تهدید غیر قانونی یک کشور دیگر است، حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ‌گویی متقابل علیه «گزینه‌های در دسترس» را تثبیت می‌کند.»
گفتنی است، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده  در جریان دیدار اخیر خود با «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید مدعی شده بود که چنانچه با دیپلماسی نتوان مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شد، «ایالات متحده ابزارهای دیگری در اختیار دارد»
رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با تأکید بر اینکه رابطه آمریکا و اسرائیل در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد، افزود: «ما در مورد تعهدمان نسبت به امنیت اسرائیل و تهدید ایران گفتگو خواهیم کرد. ما دیپلماسی را در اولویت قرار می‌دهیم ولی اگر دیپلماسی جوابگو نباشد، گزینه‌های دیگر را در نظر خواهیم گرفت»
انتهای پیام/
ایران حق پاسخ متقابل به تهدیدات «بِنِت» و «بایدن» را دارد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار