خبر/

بیش از 610 اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی ارسال شد

1400/06/06 - 11:06 - کد خبر: 49702 نسخه چاپی

نصر: دبیر جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: 614 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه مجازی پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان ارسال شده است.

به گزارش نصر، مرتضی شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 614 اثر در قالب سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، اینفوگرافی، صفحه‌آرایی، کاریکاتور، تولیدات چند رسانه‌ای، تیتر، مصاحبه، گفت‌وگو، گزارش (خبری و غیرخبری) به دبیرخانه مجازی جشنواره رسیده است.
وی با بیان این‌که بیشترین تعداد آثار رسیده مربوط به بخش گزارش و کمترین آثار در بخش گفت‌وگو بوده است، خاطرنشان کرد: استقبال فعالان رسانه ای استان در بخش های عکس و چندرسانه‌ای در مقایسه با ادوار گذشته جشنواره مطبوعات قابل توجه است.
شفیعی با بیان این‌که هیات داوران هفته جاری کار بررسی آثار را شروع خواهند کرد، گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این رویداد رسانه‌ای، هفته پایانی شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور محدود میهمانان در تبریز برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مطابق فراخوان جشنواره، آثاری که از دیگر استان های کشور و یا با موضوعاتی غیرمرتبط ارسال شده باشند؛ حذف شده و داوری تنها بر روی آثاری اعمال می شود که بر اساس محورهای اعلامی و در بستر رسانه های دارای مجوز استان آذربایجان شرقی منتشر شده باشند.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری؛ جناب آقای محمد عزیزی‌زاد بعنوان دبیر علمی جشنواره و آقایان محمدامین خوش‌نیت، پیمان پاکزاد، فرهاد باغشمال، قربانعلی طاهرفر و علی حامد حق دوست بعنوان هیات داوران پنجمین جشنواره مطبوعات انتخاب شده اند.
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جشنواره با محوریت بررسی نقش رسانه‌های استان در مقابله با ویروس کرونا به همت خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
بیش از 610 اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی ارسال شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار