مدیرعامل اطلس پود در گفتگو با «نصر» عنوان کرد/

صدقی نسب؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: جناح بندی ها اتاق بازرگانی را به حاشیه می راند!

1397/12/20 - 17:52 - کد خبر: 497 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در گروه صنعت گفت: متاسفانه در دوره گذشته هیئت نمایندگان تبریز به خوبی نتوانستند با هم هماهنگ شوند و می توان گفت دچار جناح بندی و دسته بندی ها شدند که این موجب به حاشیه رفتن اتاق بازرگانی تبریز شد.

به گزارش نصر ، محسن صدقی نسب کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه صنعت درخصوص حضور نماینده تبریز در اتاق ایران گفت: حضور نماینده تبریز در اتاق ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و در زمان های گذشته آقای فاخر به عنوان نایب رئیس اتاق  ایران که نفوذ بالایی داشتند و می توانستند حق و حقوق بازرگانان و تولید کنندگان را مطرح کنند؛ حضور داشتند.

صدقی نسب ادامه داد: هیئت نمایندگان باید با هم به شکل تیمی حرکت کنند که متاسفانه در دوره قبل این اتفاق نیافتاد و شروع به تخریب یکدیگر کردند که اگر  این انتخاب های غلط یک بار دیگر رخ دهد بازهم شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

وی افزود: بسیار زشت است در یک استان رجل اقتصادی و صنعت گران که به نوعی قلب تپنده اقتصادی استان هستند با یکدیگر بر سر سمت و جایگاه دعوا کنند و هم دیگر را تخریب کنند.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  اذعان داشت: وقتی ائتلافی ایجاد می شود یعنی یک تیم کامل آماده کار کردن هستند و با هم هماهنگ می باشند، این که اختلاف نظر باشد طبیعی است اما یک تیم هم دیگر  را تخریب نمی کند و به نظر من رای به یک ائتلاف باعث می شود تا تیمی هماهنگ در اتاق بازرگانی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تحصیلات من خارج از کشور بوده است و به خوبی مطالعه ای از بازارهای بین المللی دارم و به نظر خودم کمک خوبی می توانم برای اتاق باشم و همیشه در کنار اتاق بازرگانی تبریز خواهم بود.

وی اذعان داشت: در گذشته هم سیستم اتاق بازرگانی به سبک سنتی اداره می شد و در آن وضعیت هم نمی توانستیم کاری را در سطح بین المللی و مدرن به خوبی انجام دهیم. سیستم مدیریتی مدرن را توانستیم به اتاق بیاوریم و باگرفتن ایزوهای لازم توانستیم سبک مدیریتی را مدرن کردیم.

مدیریت شرکت اطلس پود ادامه داد: امیدوارم تمام اعضایی که کارت بازرگانی دارند به پای صندوق رای بیایند و مشارکت کنند و باید بدانند اتاق برای آن ها است و نقش خودشان را باید در تعیین اعضای هیئت نمایندگان ایفا کنند.

وی در پایان گفت: باید به کسانی اعضا اتاق رای دهند که دلسوز ملت باشد و برای مردم کار کند نه برای منافع خودش و این موضوع را مردم و اعضای اتاق به خوبی با عملکردها و مطالعه قبلی می دانند.

انتهای پیام/

صدقی نسب؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: جناح بندی ها اتاق بازرگانی را به حاشیه می راند! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار