نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دولت باید نماد مسئولیت‌پذیری باشد

1400/06/04 - 23:02 - کد خبر: 49656 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت باید نماد مسئولیت پذیری باشد، گفت: پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگان، وظیفه مهم و راهبردی دولت است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت هفته دولت در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، بیان کرد: تمرکز به سه شاخصه جوان، انقلابی و کاربلد در رده‌های مختلف مدیریتی، انتظار مردم از دولت است.
وی گفت: دولت سیزدهم در تمام سطوح باید نماد مسئولیت‌پذیری، نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد. 
وی افزود: امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت، انتظار همگان این است که دولت جوان حزب اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌ سالاری و به ‌دور از سهم‌خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر این‌که دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند، تصریح کرد: پاسخگویی و در دسترس بودن و گفتگوی رودرو با مردم و درمیان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها با مردم، اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: همه دولت مردان باید دست در دست هم، برای رشد و ترقی همه جانبه کشور بکوشند تا زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری باشند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، وی با بیان این‌که هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولت مردانی است که در راه خدمت به مردم گام برمی‌دارند، افزود: این هفته به پاس گرامیداشت یاد و نام دو یار دیرین ملت، دو اسوه خدمتگزاری و تواضع، دو انسان مخلص، شهیدان رجایی و باهنر است که تمام همتشان رفع مشکلات ملت، پیشرفت کشور، بهره گیری از نیروهای جوان، رسیدگی به مستمندان و محرومان است.
وی افزود: رجایی و باهنر، دو نام آشنا و دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی ـ انقلابی، تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاویدان هستند.
انتهای پیام/
 دولت باید نماد مسئولیت‌پذیری باشد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار