استاندار آذربایجان‌شرقی؛

آرمان شهدا، ملاک دولتمردان باشد

1400/06/04 - 12:51 - کد خبر: 49630 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم و رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری، گفت: از خودگذشتگی و شایسته‌سالاری که آرمان شهدای ما بود، باید در فعالیت‌ها و اقدامات دولتمردان معیار و ملاک باشد و همه کارگزاران دولت تلاش کنند تا سطح زندگی شهروندان ارتقا یابد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته دولت در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، افزود: با شهیدان عزیز انقلاب عهد می‌بندیم که تا پای جان، با خدمت به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، راه آنها را ادامه خواهیم داد.
وی ادامه داد: امروز طبق رسم هر ساله، گرد هم آمده‌ایم تا با شهیدان والامقام تجدید میثاق کنیم و از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد تا آرمان‍‌های شهدا را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار دهیم.
پورمحمدی افزود: شهدای ما بهترین دارایی خود را برای عزت اسلام، دفاع از تمامیت ارضی کشور و وحدت بین آحاد جامعه تقدیم کردند و ما با آنها عهد می‌بندیم که تا پای جان راه آنها را ادامه دهیم.
وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات مدیران اجرایی استان در طول یک سال گذشته قدردانی کرد.
پس از این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد، اعضای شورای اداری استان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۱۰ هزار شهید تقدیم نظام و کشور کرده است.
انتهای پیام/
آرمان شهدا، ملاک دولتمردان باشد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار