مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

مشکلات کشور با تبیین روحیه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی مرتفع می‌شود

1400/06/03 - 22:41 - کد خبر: 49604 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه بیشتر مشکلات کشورمان با تبیین روحیه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی مرتفع می‌شود، گفت: ما باید دست به دست هم داده و دِین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز چهارشنبه سوم شهریور ماه، در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر سهند، با تأکید بر اینکه یک شهر فرهنگی باید از منظر مذهبی، انقلابی و ارج نهادن به شهدا نمونه باشد، اظهار داشت: شهر جدید سهند با ایجاد میدان سردار شهید «مهدی باکری»، برنامه‌ریزی برای جانمایی تندیس سرداران شاخص تمامی استان‌ها، احداث کتابخانه شهید حاج «قاسم سلیمانی»، دیوار نوشته‌ها در خصوص شهدا و اجرای ده‌ها پروژه فرهنگی دیگر، به شهری مثال‌زدنی از نظر فرهنگی تبدیل شده و این اقدامات قابل تقدیر است.
وی با اشاره به جلسات برگزار شده با شهرداران مناطق مختلف تبریز، یادآور شد: روحیه اقتدار و عزت آفرینی تبریز به عنوان شهری مذهبی و انقلابی، باید در سطح شهر نمود عینی داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه بیشتر مشکلات کشورمان با تبیین روحیه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی مرتفع می‌شود، گفت: ما باید دست به دست هم داده و دِین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما باید با نشان دادن فضای اقتدار و شهادت کشورمان، تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کنیم، توضیح داد: مدت‌هاست دشمنان با تبلیغات منفی، تصویر متفاوت و نامناسبی از کشورمان به دنیا نشان می‌دهند؛ این در حالی است که گردشگران خارجی با سفر به ایران متوجه می‌شوند که چهره واقعی کشورمان کاملاً متفاوت‌تر از آن تصویر تبلیغ شده در رسانه‌های غربی است.
وی با تأکید بر اینکه اگر شهدا و رزمندگان نبودند، عزت‌مان زیر چکمه‌های استکبار از بین می‌رفت، بیان کرد: ما همه چیزمان را مدیون شهدا هستیم و باید با روحیه حضرت امام خمینی‌ (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و همچنین با تبلیغ و الگوسازی، مردم را به سمت «ما می‌توانیم»، «ما مقتدریم» و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی سوق دهیم.
انتهای پیام/
مشکلات کشور با تبیین روحیه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی مرتفع می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار