معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی‌ در غرفه «نصر»؛

از نقد های منصفانه در راستای اصلاح عملکرد خود استفاده می کنیم

1398/08/04 - 17:41 - کد خبر: 4956 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی‌ گفت: از نقد های منصفانه در راستای اصلاح عملکرد خود استفاده می کنیم.

به گزارش نصر، «جواد رحمتی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در روز پایانی دهمین نمایشگاه مطبوعات استان میهمان غرفه «نصر» شد.

«جواد رحمتی» در این دیدار مجموعه «نصر» را رسانه ای معتمد در میان مردم تبریز و شمال”غرب کشور عنوان کرد و گفت: نصر در ۱۱ سال فعالیت خود، توانسته با بیان صریح اخبار و نقدهای کارآمد خود اثر گذاری مطلوبی را میان مردم و مسئولان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تا به امروز در تلاش بودیم تا از نقد های منصفانه در راستای  اصلاح عملکرد خود استفاده کنیم و این اقدام نتیجه عملکرد مطلوب رسانه هایی چون نصر است.

رحمتی با تاکید به اینکه مخاطبان یک رسانه سلایق مختلفی دارند و استمرار حمایت آن ها  نشان از قدرت آن رسانه است، ادامه داد: جامعه آماری رسانه ها از سلایق مختلفی تشکیل یافته است که استمرار حمایت مخاطبان از رسانه ای به معنای آن است که سلایق تمام اقشار جامعه در محتوای تولیدی و پوششی رعایت شده است.

وی در ادامه دهمین نمایشگاه مطبوعات استان را کارآمد و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسیار خرسندم از اینکه در این نمایشگاه قابلیت های رسانه و توانایی مطبوعاتی استان را گسترده و توانمند دیدم. فعالیت موثر رسانه های استان یکی از نشانه های توسعه یافتگی است و فعالیت افراد تحصیل کرده در این حوزه مایه مباهات است.

رحمتی در خاتمه در پاسخ به اینکه «چرا انتقادات بسیاری بر پروژه های عمرانی و  پیمانکاران وارد است که این امر حتی مورد انتقاد استاندار استان به وزیر کشور قرار می گیرد»، گفت: متاسفانه نظام فنی و اجرایی ما با مشکلی همراه است، بطوریکه طبق آن بیش از ۹۰ درصد پروژه هایمان ملی است و به استان ارتباطی ندارد و به دنبال آن انتخاب پیمانکار از سوی استان نیست، به همین سبب اتمام پروژه با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

انتهای پیام/

 از نقد های منصفانه در راستای اصلاح عملکرد خود استفاده می کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار