خبر/

اعتراف ناموسی قاتل فن پیج بهنوش بختیاری/ عکس زنم در موبایل فردین بود

1400/06/02 - 22:50 - کد خبر: 49546 نسخه چاپی

نصر: مرد جوان که ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را به قتل رسانده بود در ماجرای گروگانگیری در اراک دستگیر شد و با حضور در دادسرای امور جنایی تهران پرده از چگونگی ماجرای قتل برداشت.

به گزارش نصر، روحانی نما تهرانی که با بهنوش بختیاری عکس یادگاری دارد به قتل رسید. این مرد روحانی نما در پارک چیتگر به قتل رسید. جسد مرد روحانی نما پس از 3 روز کشف شد و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل مرد روحانی نما در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. قاتل مرد روحانی نما در در استان مرکزی دستگیر شد.

بنا به این گزارش، ساعت 20 شامگاه 17 تیر امسال ماموران پلیس تهران در جریان پیدا شدن جسد مردی نزدیکی گاردریل بزرگراه خرازی قرار گرفتند و خیلی زود ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی صحنه جرم پای در محل گذاشتند.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود 12 ساعت می‌گذرد و قتل در محل دیگری رخ داده و جسد به آنجا منتقل شده است.
همچنین در تحقیقات میدانی از اهالی محل گرچه هویت جنازه به ‌دست نیامد؛ اما مشخص شد راننده یک خودروی پژو حدود ساعت 7 تا 8 صبح همان روز جسد را با خودرویی خونی به آنجا منتقل و فرار کرده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به‌ دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه یافت.

قتل مرد روحانی نما به دست شوهر منشی شرکت
با اثر انگشتی که از مقتول خیلی زود مشخص شد قربانی جنایت فردین 28 ساله رئیس شرکتی در خیابان ستارخان است .در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فردین از مدتی قبل با منشی شرکتش دچار اختلاف شده است. از سویی همزمان با این جنایت همسر منشی شرکت نیز که خودروی پژو 405 داشت ناپدید شده بود. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از مینو، منشی شرکت فردین صورت گرفت.
مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به‌ کار هستم و به‌ خاطر مسائل کاری مدتی قبل یک شب با فردین به رستوران رفتم. همسرم از این ماجرا با خبر شد و بین آنها اختلاف به ‌وجود آمد و در نهایت بهنام، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آنها باهم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.
او ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او فردین را به قتل رسانده است.

گروگانگیری قاتل فراری در مرغداری
تحقیقات برای دستگیری بهنام ادامه داشت تا اینکه شامگاه 14 مرداد ماه ماموران پلیس در جریان تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان اراک قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیق در محل حاضر شدند.
ماموران با حضور در محل، یک خودرو پژو پارس که آثار تصادف بر روی قسمت هایی از بدنه خودرو مشاهده می شد، به صورت بلاصاحب در اطراف روستا کشف شد و پیگیری موضوع از سوی ماموران انتظامی ادامه یافت.
بررسی ها ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند که مرد مسلحی به یک مرغداری در نزدیکی شهر اراک مشاهده شده است که خیلی زود ماموران به محل رفتند و با توجه به احتمال بروز خطر برای کارگر مرغداری، بلافاصله تیم هایی تخصصی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.
تیم پلیسی با حضور در محل، مذاکره برای خلع سلاح مرد مسلح را آغاز کردند و خیلی زود مشخص شد مرد مسلح، تحت تاثیر مصرف ماده مخدر شیشه قرار داشته و حالت روانی مناسبی ندارد و در چند روز قبل نیز در تهران دست به قتل زده است.
ماموران با توجه به بی نتیجه بودن، مذاکرات تیم های پلیسی با مرد مسلح و ضرورت پیشگیری از بروز هر گونه مشکلات برای کارگر مرغداری و همچنین حفظ امنیت ماموران حاضر در این عملیات، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی استان مرکزی هدایت عملیات را دست گرفته و مذاکرات با قاتل مسلح به صورت رودررو ادامه یافت.
در طول 3 ساعت مذاکره این جانب با مرد مسلح،‌ ابعاد فردی و شخصیتی،‌خانوادگی و روحیات مذهبی این فرد مورد تحلیل روانشناختی دقیق قرار گرفت و سرانجام مرد مسلح، قانع و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف خود به همراه 65 تیر جنگی را تحویل داد و خود نیز دستگیر شد.
گفتنی است تصویر فردین که با لباس روحانی منتشر شده بو ابتدا همه فکر می کردند که یک روحانی به قتل رسیده است و این در حالی است که فردین روحانی نبوده و برای عکس این لباس را به تن کرده است و بهنوش بختیاری نیز در کنار وی عکس یادگاری داشته و او را به عنوان ادمین یکی از فن پیج هایش معرفی کرده بود.

اعتراف به قتل مرد روحانی نما
بهنام پس از دستگیری در اراک برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد واین جوان که به گفته خودش ورزشکار است در برابر بازپرس ویژه قتل در خصوص جزئیات پرونده اش افشاگری کرد.
بهنام در اعترافاتش گفت: چندی قبل به رفتارهای همسرم مشکوک شدم و احتمال دادم مینو با مدیر شرکتشون در ارتباط باشد به همین خاطر ماجرا را به همسرم بازگو کردم و تصمیم گرفتم برای اطمینان از ارتباط مینو و مدیر شرکتشان، فردین را ملاقات کنم.
وی افزود: نقشه را به مینو طراحی کردم و نقشه اینطور بود که من فردین تماس بگیرم و ادعا کنم که با مینو درگیر شدم و برای اینکه فردین به درگیری ما اطمینان پیدا کند شروع به صحنه سازی کردیم و در ابتدا خانه را مینو را بهم ریختم و سپس مینو از خانه اش در یکی از برج های منطقه چیتگر خارج شد و من نیز بعد از 10 دقیقه از خانه خارج شدم و به سمت لابی ساختمان رفتم و در آنجا پیگیر مینو شدم که آنها گفتند اطلاعی از او ندارند و این برای این بود که اگر فردین پیگیر ماجرا شود از درگیری ما اطمینان پیدا کند.
بهنام ادامه داد: ساعت 4 صبح بود که فردین تماس گرفتم و ادعا کردم با همسر موقتم درگیر شدم و می خواهم او را ملاقات کنم که فردین ادعا کرد ماشین ندارد و کمی شلوغ است و خواست تا یک ساعت دیگر با او تماس بگیرم.
این مرد ادامه داد: ساعت 5 صبح بود که با فردین تماس گرفتم و ادعا کردم بخاطر او با مینو درگیر شدم و خواستم همدیگر را ملاقات کنیم که از من خواست به دنبالش برم. من با خودروی پژو به دنبال فردین رفتم و او سوار بر خودرو شد و با هم ابتدا به سمت پارک آبشار در غرب تهران رفتیم که پارک به خاطر کرونا بسته شده بود و در ادامه به منطقه وردیج که انتهای اتوبان همت غرب است رفتیم. بعد از خودرو را متوقف کردم و با هم شروع به صحبت کردیم و به فردین گفتم می خواهم در مورد مسئله ای با هم صبحت کنیم و مرد و مردانه بهم دست دادیم که با هم رو راست باشیم.
وی افزود: وقتی به فردین گفتم می خواهم در مورد رابطه اش با مینو صحبت کنم فردین با لبخند گفت می دانستم به دنبال چه موضوعی هستی اما رابطه من و مینو کاری است و برای اطمینان من گوشی موبایلش را بیرون آورد و پیامک هایی که به مینو داده بود را به من نشان داد.
بهنام گفت: پیامک ها کاری بود اما یکجا یک پیامک غیرمتعارف دیدم که فردین زود صفحه گوشی را بالا کشید که من متن پیام را نبینم و متوجه شدم پیامک ها پاک شده است و در ادامه فردین گوشی را قفل کرد . در خودرو باز بود و شروع به سیگار کشیدن کردیم و چون می خواستم گوشی فردین را به دست بیاورم به دنبال بهانه بودم که از او خواستم با گوشی موبایلش آهنگ بگذارد و زمانیکه فردین قفل گوشی را باز کرد گوشی را از دستش کشیدم و پیاده پا به فرار گذاشتم.
مرد جوان عنوان کرد: من پرورش اندام و بوکس کار می کردم و مدال آور هستم، من با پای پیاده فرار می کردم و فردین به دنبال من می دوید بعد از 5 دقیقه فرار فردین به سمت خودرو بازگشت و من در میان کوه پنهان شدم و گوشی را بررسی کردم که تصویر فردین و مینو را دیدم.
عامل جنایت ادامه داد: چاقویی که در خودرو گذاشته بودم را در زمان پیاده شدم برداشته و در جیبم گذاشته بودم، عصبانی بودم و به سمت فردین که داخل خودرو بود رفتم که در یک لحظه متوجه نشدم چه کار می کنم و او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و سپس او را از خودرو پیاده کرده و سوار بر خودرویم پا به فرار گذاشتم.

گروگانگیری در اراک
بهنام در خصوص ماجرای گروگانگیری در یک مرغداری در اراک گفت: فرار کرده بودم و تصمیم داشتم مینو را به قتل برسانم به همین خاطر یک اسلحه کلاشینکف خریدم و وقتی مردم مرا مسلح دیدند به یک مرغداری رفتم و با توجه به اینکه پلیس مرا تحت محاصره قرار داده بود تصمیم به گروگانگیری کردم که در نهایت خودم را تسلیم پلیس کردم.
بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
انتهای پیام/
اعتراف ناموسی قاتل فن پیج بهنوش بختیاری/ عکس زنم در موبایل فردین بود پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار