پیام تبریک فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا به مناسبت روز پزشک

1400/06/02 - 11:56 - کد خبر: 49506 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز پزشک را بر جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام امیر سرتیپ علی حاجیلو به شرح زیر است:

جامعه ی پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملّی و میهنی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند.
به واقع  پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را  با روح  بلندشان در سایه  لطف الهی التیام می بخشند.
در بازخواني اين پيشينه افتخارآميز، حضور حماسی پزشكان ايران اسلامي در سال های دفاع مقدس وفعاليتها وتلاشهای ارزنده وخستگی ناپذیر پزشکان و کادر درمان بویژه در ایام شیوع بیماری کووید 19 که بی تردید ازخود گذشتگی‌ها و جانفشانی ها دراین دوران سخت برای همیشه در اذهان تاریخی مردم این دیار جاودان خواهد ماند، فصل درخشانی است كه به علت قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش های شهادت و ايثار، جاودانگی يافته و با تقديم شهيدان والا مقام فضای فرهنگی جامعه پزشكی كشور را عزت و آبرو بخشيده است.                 
بدينوسيله اول شهريور ماه سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبيب برجسته و نامدار جهان اسلام شيخ الرئيس ابوعلی سينا و  روز پزشک را به قشر بزرگوار و عزیز پزشک و جمیع پزشکان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، مزيد توفيقات طبيبان و پزشكان گرامی را در راستای خدمت به مردم و جامعه ايران اسلامی مسئلت می نمايم.

سرتیپ علی حاجیلو
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا
انتهای پیام/
پیام تبریک فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا به مناسبت روز پزشک نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار