رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی؛

سالم‌سازی مراودات تجاری گمرکات آذربایحان‌غربی اولویت دستگاه قضاست

1400/06/02 - 11:37 - کد خبر: 49494 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از بحث هایی که سیستم قضایی با جدیت دنبال می کند، بحث مبارزه با قاچاق کالا و سالم سازی بسترهای مراودات تجاری در گمرکات بوده و آذربایجان غربی به لحاظ ویژگی های خاص مرزی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش نصر، ناصر عتباتی عصر روز دوشنبه در بازدید از گمرک تمرچین اظهار داشت: گمرک تمرچین در بحث وضعیت انبارها و ورود وخروج کالا نیاز به ساماندهی جدی دارد. 
وی ادامه داد: برای ساماندهی و التزام بخشی شرکت‌هایی که در حوزه گمرک فعال هستند، از باب صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال ورودهای جدی قضایی خواهیم داشت.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: تلاش ما بر این خواهد بود در سالی که مقام معظم رهبری سال پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در حوزه تولید نامگذاری فرموده اند، در بحث روان سازی فعالیت‌های تجاری در حوزه گمرکات که می تواند یکی از آیتم‌های اصلی پشتیبانی از تولید باشد، را در دستور کار قرار دهیم. 
عتباتی بیان کرد: تا جایی که مقدور باشد بر اساس مقررات قانونی و با استفاده از ظرفیتهای استانی مسایل و مشکلات این گمرک و سایر گمرکاتی که در دستور بازدید هستند، را به حداقل ممکن می‌رسانیم تا یک فضای مناسبی برای فعالیت‌های سالم اقتصادی ایجاد کنیم. 
وی بیان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوء استفاده احتمالی که در این موضوع متصور است، باید اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه این بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی دیدار و گفت و گویی با کارمندان گمرک تمرچین داشت.
انتهای پیام/
سالم‌سازی مراودات تجاری گمرکات آذربایحان‌غربی اولویت دستگاه قضاست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار