رییس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

نامزدهای شهرداری ارومیه برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه می‌دهند

1400/06/02 - 10:43 - کد خبر: 49493 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نامزدهای شهرداری ارومیه از امروز /سه شنبه/ با حضور در صحن شورا، برنامه‌های خود را به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ارائه می‌دهند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمد خلیل پور در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه جلسات ارائه برنامه‌های نامزدهای شهرداری ارومیه با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، افزود: با توجه به قرار گیری در شرایط قرمز کرونایی، اکثریت اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که از پنج خبرگزاری رسمی وابسته به نهادهای دولتی برای پوشش برنامه‌های نامزدهای شهرداری دعوت به عمل آورند.
وی با بیان اینکه شورای ششم یک نگاه تخصصی به مقوله انتخاب شهردار دارد، اظهار داشت: امروز سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح جلسه ارائه برنامه‌های نامزدهای شهرداری ارومیه آغاز و در نخستین روز  چهار نامزد شهرداری ارومیه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.
به گزارش ایرنا، پس از اینکه شهردار اسبق ارومیه در اواخر دی ماه سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد؛ پس از مدت کمی سرپرستی توسط غلامرضا عدل دوست، مجید آقازاده اواخر اسفند سال گذشته به عنوان شهردار ارومیه انتخاب و معرفی شد.
آقازاده حدود پنج ماه مدیریت شهری ارومیه را بر عهده داشت.
ارومیه ۱۱ هزار هکتار مساحت و حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ این شهرستان، مرکز آذربایجان غربی، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این استان نیز به شمار می رود.
انتهای پیام/
نامزدهای شهرداری ارومیه برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه می‌دهند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار