خبر/

پنج مرکز جدید واکسیناسیون کرونا از سوی شهرداری تبریز تجهیز شد

1400/06/02 - 09:46 - کد خبر: 49485 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری تبریز گفت: پنج مرکز جدید واکسیناسیون کرونا از سوی این شهرداری در مناطق مختلف شهر تجهیز و برای ارایه خدمات به شهروندان آماده‌سازی شده است.

به گزارش نصر، مظفر سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقدام در راستای تسریع در واکسیناسیون شهروندان تبریزی انجام شده است، افزود: از این تعداد سه مرکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات اخیر و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سوی شهرداری تبریز در فرهنگسرای ارم، بوستان قرآن و فرهنگسرای الغدیر دایر شده بود.
وی با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در این مراکز، اظهار کرد: ۲ مرکز دیگر نیز روز گذشته در سالن المهدی اندیشه و شمیم پایداری تجهیز و در اختیار مرکز بهداشت تبریز برای انجام واکسیناسیون شهروندان قرار گرفته و آدرس این مراکز نیز در سایت مرکز بهداشت قابل مشاهده است.
سرپرست شهرداری تبریز گفت: تمامی امکانات از جمله تجهیزات سرمایشی برای نگهداری واکسن‌ها و غرفه بندی مطابق درخواست اداره بهداشت تبریز آماده سازی شده و این تعداد مراکز ظرفیت بزرگی را برای تسریع در واکسیناسیون شهروندان تبریزی فراهم کرده است.
سلیمانی ادامه داد: شهرداری تبریز علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود،  با اقدام فراسازمانی دستگاه های دولتی و خدماتی را در ارایه خدمات به شهروندان یاری می کند.
وی یادآوری کرد: این شهرداری برای تامین سلامت شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند چرا که ساخت شهر بدون شهروندان سالم میسر نیست.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
پنج مرکز جدید واکسیناسیون کرونا از سوی شهرداری تبریز تجهیز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار