فرماندار تبریز؛

محدودیت‌های کرونایی همچنان برقرار است

1400/06/01 - 15:50 - کد خبر: 49471 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: رعایت پروتکل‌ها و نیز محدودیت‌ها همچنان در دستور کار است.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.
وی با اشاره به روند روبه رشد واکسیناسیون در کشور و آذربایجان شرقی گفت: واکسیناسیون جلوی ابتلا به کرونا را نمی گیرد و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.
فرماندار تبریز با بیان اینکه تصمیمات قبلی ستاد کرونای شهرستان تبریز به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.
مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.
وی ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تبریز نیز با یک سوم امکان پذیر است.
انتهای پیام/
محدودیت‌های کرونایی همچنان برقرار است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  i.h   3 سالها پیش  

ما که چیزی مشاهده نمیکنیم و در اعلام استاندار استان که ادارت در دورکاری و با یک سوم به کار خود ادامه دهند ولی اداره های پر خطر که در مرکز تبریز هستش کل کارکنان مجبور کردن که سر کار باشند با این تفاوت که کلیه ادارات استان در دورکاری هستن جون ادم ها برای برخی مدیران اصلا مهم نیست و درآمد اداره براش مهمه

پژوهشیار