قهرمان بلامنازع ووشو جهان؛

می‌خواهم مدتی استراحت کنم

1398/08/04 - 15:34 - کد خبر: 4945 نسخه چاپی

نصر: محسن محمدسیفی، قهرمان بلامنازع ووشو جهان گفت: می‌خواهم در برهه کنونی مدتی استراحت کنم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مدال”آور رقابت”های جهانی ووشو که پنجمین مدال جهانی خود را از آوردگاه شانگ”های به”دست آورد، ظهر امروز در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفت.

محسن محمدسیفی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در رقابت”های جهانی شانگ”های، ورزشکاران مطرحی حضور داشتند و همین موضوع رقابت را برای کسب سکو در اوزان مختلف سخت کرده بود، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به استراحت دارم و با توجه به تمرینات سخت و فشرده”ای که در چند سال اخیر متحمل شده”ام، می”خواهم کمی از فضای تمرین دور باشم.

وی با اشاره به اینکه مهم”ترین رقابتی که پیش”رو دارم، مربوط به مسابقات جام”جهانی ووشو است که قرار است سال آینده به میزبانی ملبورن استرالیا برگزار شود، ادامه داد: همه حریفانی که در رقابت”های جهانی شانگ”های با آن”ها مبارزه کردم، عنوان”دار بودند و می”توان گفت که وزن ۷۰ کیلوگرم یکی از اوزانی بود که ورزشکاران مطرحی در آن حضور داشتند و رقابت سختی در این وزن انجام شد.

قهرمان پنج دوره رقابت”های جهانی ووشو با بیان اینکه خوشبختانه تیم ووشو ایران در بخش ساندا به موفقیت صد درصدی دست یافت و این مهم برای اولین”بار بود که اتفاق می”افتاد، تصریح کرد: بهترین نتیجه”ای که تیم ایران در رقابت”های جهانی کسب کرده بود، مربوط به مسابقات روسیه در سال ۲۰۱۷ بود که موفق به کسب چهار مدال طلا و یک نشان نقره شدیم.

وی کسب هشت مدال طلا در بخش ساندا توسط هشت سانداکار ایرانی حاضر در این رقابت”ها را یک موفقیت ارزشمند برای ووشو ایران دانست و اظهار کرد: همه ووشوکاران در کسب این موفقیت سهیم بودند و من نیز به نوبه خود از اینکه توانستم پنجمین مدال جهانی خود را به دست بیاورم، خوشحالم و معتقدم موفقیتی که امروز به دست آورده”ام، مدیون زحماتی است که مربیانم برای من کشیده”اند.

گفتنی است، محسن محمدسیفی دارنده پنج مدال طلا و یک نشان نقره رقابت”های قهرمانی جهان، سه مدال طلای بازی”های آسیایی، سه مدال طلای جام”جهانی ساندا و یک مدال طلا و یک نشان برنز رقابت”های قهرمانی آسیا است.

انتهای پیام/

می‌خواهم مدتی استراحت کنم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار