فرماندار اسکو خبرداد:

۵۲۴ بازرسی و تشکیل ۹۰ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان اسکو

1400/05/31 - 12:25 - کد خبر: 49396 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو از تشکیل تعداد ۵۲۴ بازرسی و ۹۰ پرونده تعزیراتی در ۵ ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، بابک رضی منش، در پنجمین جلسه کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان اسکو که با حضور اعضای کارگروه مذکور برگزار شد اظهار داشت: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.
فرماندار شهرستان اسکو از تشکیل تعداد ۵۲۴ بازرسی و ۹۰ پرونده تعزیراتی در ۵ ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: استمرار نظارت و بازرسی نشان از اهتمام و عزم مسئولین شهرستان در برخورد با تخلفات است ولی انتظار بحق مردم خروجی محسوس این بازرسی در کیفیت و کمیت نان و برخورد شفاف با متخلفین و اجرایی کردن احکام پرونده‌های تعزیراتی و اطلاع رسانی به مردم است.
رضی منش با اشاره به ضرورت توجه جدی به رعایت بهداشت در نانوایی‌ها گفت: در زمینه مسائل بهداشتی با هیچ نانوایی تعارف نداریم و ناظرین بهداشتی بدون ملاحظه و با دقت تمام بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای نانوایی نظارت کرده و با هرگونه تخلف بهداشتی بدون اغماض برخورد جدی خواهیم نمود.
فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: در اجرای سیاست تشویق و تنبیه و برخورد قاطع با متخلفین و به منظور بازدارندگی، کاهش ۲۵ درصدی سهمیه آرد در تخلف بار اول، کاهش ۵۰ درصدی در تخلف بار دوم و تعلیق سهمیه و یا قطع سهمیه آرد یارانه‌ای با نظر کارگروه برای متخلفینی که برای بار سوم مرتکب تخلف می‌شوند اعمال خواهد شد.
رضی منش عرضه نان باکیفیت را مهم‌ترین مطالبه عمومی مردم دانست و بر ضرورت آموزش نیروی انسانی شاغل در نانوایی‌ها و مهارت افزایی این صنف به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌های مؤثر در کیفت نان تاکید کرد و افزود: آموزش نانوایان باید با جدیدت به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار اتحادیه نانوایان قرار گیرد.
وی از اجرای طرح پایش واحدهای نانوایی در سطح کل نانوایی‌های شهری و روستایی خبر داد و افزود: این اقدام با هدف درجه بندی واحدهای نانوایی با بررسی تمام شاخص‌های مؤثر در یک نانوایی استاندارد اجرایی و عملیاتی خواهد و نتیجه پایش به اطلاع عموم مردم رسانده خواهد شد.
فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه نارضایتی شدید از حیث کمبود نانوایی در فاز ۳ و ۴ شهر جدید سهند وجود دارد افزود: عدم احداث کاربری‌های تجاری و خدماتی، نبود فضای مناسب برای ایجاد نانوایی و استقرار جمعیت بدون پیش بینی خدمات عمومی مردم، شهروندان را با مشکلات جدی مواجه کرده است که باید در سریعاً زمان مشکل مذکور مرتفع شود.
انتهای پیام/
 ۵۲۴ بازرسی و تشکیل ۹۰ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان اسکو خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار