ناخدا یکم کمیسر دریایی با حضور در غرفه "نصر" ؛

رسانه ها، مجاهدان خاموش کشورند/ استخدام نیرو از مردم دریا دل آذربایجان، برای ما افتخار است

1398/08/04 - 15:10 - کد خبر: 4939 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی در شمالغرب گفت: رسانه ها، مجاهدان خاموش کشورند.

به گزارش نصر، ناخدا یکم کمیسر دریایی فضلی قلی نژاد رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی در شمال غرب طی بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های خبری تحلیلی آذربایجان شرقی از غرفه نصر نیز دیدن کرد و از فعالیت های این نمایندگی در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل سخن گفت.

وی با بیان اینکه سیاست نیروی دریایی بر این است که در مناطقی که به دریا راه ندارد حتما دفاتر نمایندگی باشد، رسالت این نمایندگی ها در چند سال اخیر مقداری متحول&undefined; شده است، اظهار داشت: درست است که آذربایجان دریا ندارد اما  مردم این منطقه، مردم دریا دل، غیور و اسطوره ساز هستند.

وی افزود: به شخصه خیلی علاقمندم که نیروهایی از مردم غیور خطه آذربایجان به این صحنه وارد شوند چرا که غیرت و شهامت و قدرت تحمل مشکلات مردم آذربایجان زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و جذب نیروهای مستعد و سوق دادن آنها به سمت نیروی دریایی از اهداف دفاتر نمایندگی است، اذعان داشت: در مدت پنج سال خدمتم در این سمت، رشد قابل توجهی در بحث جذب نیرو داشتیم و ۱۲۰ نفر به مجموعه جذب شدند.

ناخدا قلی نژاد با بیان اینکه شرایط خدمت در نیروی دریایی هم تخصصی محور است، ادامه داد: پذیرش نیروی دریایی در سه محور درجه داری، کارمندی و دانشجو برای دانشکده افسری انجام می پذیرد و این جذب از طریق سایت&undefined;ها، رسانه ملی و خبرگزاری&undefined;ها اعلام می&undefined;شود.

وی اضافه کرد: محور فعالیت های دفتر نمایندگی نیروی دریایی در شمالغرب در چهار بخش است، جذب و استخدام متخصص این حوزه، رسیدگی به خانواد های شهدا، رسیدگی به بازنشستگان این حوزه که در استان ما معادل ۳۵۰ نفر است و بخش ارتباط مردمی جز این چهار محور هستند.

وی در انتها ضمن تقدیر از فعالیت های رسانه ای آژانس خبری تحلیلی نصر، خاطرنشان کرد: رسانه ها همانند مجاهدان خاموش کشورند.

انتهای پیام/

رسانه ها، مجاهدان خاموش کشورند/ استخدام نیرو از مردم دریا دل آذربایجان، برای ما افتخار است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار