استاندار آذربایجان شرقی؛

جزئیات ساعات کاری ادارات، پنج شنبه‌ها تعطیل نیست!/ فقط گروه‌های شغلی یک در شهر‌های قرمز آذربایجان شرقی امکان فعالیت دارند

1400/05/30 - 20:12 - کد خبر: 49367 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت ادارات دولتی از یکم شهریور از ساعت 7:30 تا 14 خواهد بود و پنج‌شنبه‌ها هم دیگر تعطیل نیست.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار به اعلام آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا پرداخت و اظهار کرد: تعطیلی ادارت دولتی از فردا تمام شده و ساعت کاری ادارات نیز از 7:30 تا 14 معین شده و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه نیز منتفی است.
وی افزود: بر اساس تصمیمات امروز ستاد ملی کرونا فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهرهای آبی، زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود و تنها تفاوتی که وجود خواهد داشت در شهرهای قرمز اتفاق می‎ افتد.
پورمحمدی تصریح کرد: 16 شهرستان استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که در این مناطق فقط فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز است و سایر گروه‌ها همچنان تعطیل هستند.
استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا همچنان مقرر گردید بازار و پاساژهای سرپوشیده که فعالیت آنها در شهرهای قرمز ممنوع شده بود از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
این مسوول در عین حال خاطرنشان ساخت: از فردا فعالیت رستوران‌ها به شکل بیرون‌بر مجاز است؛ اما فعالیت تالارها، سینماها، استخرهای سرپوشیده و نمایشگاه‌های عمومی همچنان ممنوع است.
انتهای پیام/
جزئیات ساعات کاری ادارات، پنج شنبه‌ها تعطیل نیست!/ فقط گروه‌های شغلی یک در شهر‌های قرمز آذربایجان شرقی امکان فعالیت دارند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار