خبر/

تفاهم‌نامه همکاری تجاری اتاق بازرگانی زنجان و چین امضا شد

1400/05/29 - 10:34 - کد خبر: 49308 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: طبق نقشه راه تجارت خارجی، تفاهم‌نامه مشترک همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در راستای توسعه صادرات استان به امضای اتاق زنجان و اتاق ایران و چین رسید.

به گزارش نصر، علی یگانه فرد روز جمعه با بیان این مطلب افزود: این تفاهم‌نامه همکاری، پیرو وبینار تجارت با چین، که به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری اتاق بازرگانی ایران و چین، برگزار شده بود، به امضای طرفین رسید.
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه اظهار داشت: توسعه روابط بین استان زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین، تشکیل میز چین در اتاق زنجان و افزایش صادارت غیرنفتی از جمله اهداف مهم تفاهم‌نامه است.
وی همکاری در بخش‌های آماری و اطلاعات تجاری کشور چین، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری به کشور چین، برگزاری همایش‌ها و سمینارها توسط اتاق زنجان با هماهنگی طرفین، بازدید از نمایشگاه خدمات و محصولات زنجان و برگزاری همایش تجاری در زمان حضور هیات‌های تجاری چین در زنجان، جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری‌های مشترک را از جمله مفاد این تفاهم‌نامه همکاری، عنوان کرد.
یگانه فرد با تاکید بر اینکه، بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های تجاری جهت توسعه مراودات بین استان زنجان و کشور چین، پیگیری خواهد شد، گفت:  مقرر شد اتاق زنجان بر اساس ظرفیت های خود، در انجام پروژه ملی صادرات به چین، همکاری‌های لازم را با اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین، داشته باشد.
تفاهم‌نامه همکاری تجاری اتاق بازرگانی زنجان و چین امضا شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار