خبر/

استکبارستیزی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست

1398/08/04 - 14:12 - کد خبر: 4930 نسخه چاپی

نصر: استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، معاون استاندار آذربایجان&undefined;شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه محور اصلی حرکتهای مردمی در ۱۳ آبان را رهبری مدبرانه و داعیانه امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: بنا بر حساسیت موجود و هجمه های بیرونی از سوی دشمنان انقلاب و نظام باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر و پرشورتر این رخداد سیاسی، اجتماعی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه رویدادهای ۱۳ آبان ۵۸ در راستای استکبارستیزی بود که نماد اصلی آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به رصد رسانه های خارجی و تجزیه و تحلیل آنها از حضور مردم در صحنه های انقلاب، تاکید کرد: صفوف به هم فشرده مردم در ۱۳ آبان بر تمامی توطئه ها و هجمه های دشمنان خط بطلان خواهد کشید.

مشایخی در ادامه با بیان اینکه مردم همواره به پای انقلاب و نظام بوده و در برابر برنامه های خصمانه دشمنان مقاومت کرده و استکبارستیزی را سرلوحه امور قرار داده اند، اضافه کرد: برای ادای دین در مقابل شهدا و خانواده های آنان و همچنین برای نمایش استکبارستیزی باید تمامی برنامه های خود را با منویات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب حول محور جوانان همگام سازیم.

وی لازمه عینیت بخشی و نمود هر چه بیشتر به تمدن نوین اسلامی را در سهیم کردن جوانان بعنوان آینده سازان جامعه در امور جامعه خواند و افزود: جوانان باید با آگاهی و شور و شوق هر چه بیشتر به پیشبرد برنامه ها در جهت تحقق آرمانهای والای نظام بپردازند.

فرماندار ویژه میانه نظام جمهوری اسلامی ایران را خار چشم دشمنان عنوان کرد و گفت: باید در عین مواظبت از نظام، بر شکوه برنامه ها و رویدادهای مذهبی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی انقلاب و نظام بیافزاییم.

مشایخی همچنین با اشاره به پدیده سیاسی اجتماعی انتخابات پیش رو افزود: حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگ زین دیگری بر دفتر افتخارات انقلاب و نظام خواهد افزود.

وی در پایان به شکست پی در پی دشمنان بویژه دستگیری یکی از معاندین نظام توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرده، حضور مردم در پای نظام و انقلاب را یکی از مهمترین علل پایداری نظام و شکست تدریجی دشمنان ذکر کرد.

انتهای پیام/

استکبارستیزی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار