اختصاصی نصر /

آماده سازی تراکتور برای لیگ دسته یک

1400/05/29 - 10:21 - کد خبر: 49269 نسخه چاپی

نصر: کمتر از یک ماه مانده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتور بجای تقویت تیم در حال از دست دادن معدود ستاره های تیم است.

۲۲ شهوریور امسال تیم تراکتور بعد از صعودی غیر منتظره به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در حالی به مصاف تیم قدرتنمد النصر عربستان خواهد رفت که برخلاف تیم حریف دست به خودکشی زده است و بدون هیچ تفکر و تاکتیکی به مصاف حریف عربستانی خواهد رفت؛ رقابتی که نتیجه آن را می توان از هم اکنون پیش بینی کرد.
تیم النصر که از ماه قبل برای این مسابقات آماده می شود، با ستارگان روز جهان به توافق رسید که از جمله آن ها می توان به رامیرو فونس بازیکنی که به همراه ویارئال تحت هدایت اونای امری توانست عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست بیاورد. او همچنین به همراه ریورپلاته عنوان قهرمانی جام باشگاه های آمریکای جنوبی و قهرمانی لیگ آرژانتین را در کارنامه دارد.
آنها پیش از این وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون و بشیکتاش را به همراه اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو به خدمت گرفته بودند.
این در حالی است که تیم تراکتور که تا چند فصل پیش ثروتمند ترین تیم ایران بود و هر روز با خرید ستارگان بزرگ فوتبال ایران و نام آشنای جهان در صدر اخبار کشور قرار داشت، هم اکنون علاوه بر بدهی ۵۰ میلیاردی و خرید هایی در حد لیگ دسته یک به نظر می رسد خود را برای سقوط به لیگ یک آماده می کند.
این تیم که در طول فصل گذشته ستارگانی هم چون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، سعید مهری و رشید مظاهری را از دست داده بود در این فصل هم بازیکنانی چون مهدی تیکدری، خانزاده، تیموری و فخر الدینی را از دست داد تا روند رو به زوال خود را ادامه دهد.
سرخ پوشان تبریزی که فصل گذشته با بحران مدیریتی همراه بودند و چندین مربی را در کادر فنی تغییر داده بودند، در پایان جز کسب مقام چهارمی هیچ عنوان مهمی را کسب نکردند و امید هواداران را نسبت به این تیم کمرنگ تر کردند.
نکته جالبی که این روز ها در خصوص مالک تیم وجود دارد برخلاف اوایل حضور در این تیم دیگر در هیچ رسانه ای دیده نمی شود و واکنشی نسبت به نابودی پرهوادار ترین تیم آسیا ندارد که شایعات مربوط به قهر زنوزی را پر رنگ تر کرد.
جمشید نظمی که بعد از پایان فصل مدیریت این تیم را برعهده گرفته است، در مصاحبه ای ادعا کرده بود که تیم تا ۱۰ روز بسته خواهد شد و این در حالی است که حتی بیش از ۱۰ روز گذشت اما حتی یک خرید هم برای این تیم صورت نگرفت که این اقدام نحوه مدیریت باشگاه را در فصل پیش رو نشان می دهد.
با این حال باید گفت این رویه ای که مالک و مدیریت باشگاه برای ادامه تیم داری در نظر گرفته است، لایق هزاران هوادار این تیم نیست و اگر زنوزی نسبت به تیم داری دلسرد شده است یا توانایی حضور در لیگ برتر را ندارد، بیش از این آبروی فوتبال آذربایجان را خدشه دار نکند و هدف خود را از اینگونه مدیریت به صورت شفاف اعلام کند.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
آماده سازی تراکتور برای لیگ دسته یک نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار