امیر سرتیپ میرزایی در غرفه «نصر» تاکید کرد:

رسانه ها منشاء قدرت هستند/ همه ما باید در یک سو و در جهت منافع ملی حرکت کنیم

1398/08/04 - 13:39 - کد خبر: 4926 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه نزاجا گفت: رسانه ها منشاء قدرت هستند و امروز از رسانه ها به عنوان یکی اثرگذارترین شیوه های جنگ نرم استفاده می شود.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی عصر روز گذشته با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش ارزشمند و تاثیرگذار رسانه ها در حوزه های مختلف، گفت: رسانه ها منشاء قدرت هستند و امروز از رسانه ها به عنوان یکی اثرگذارترین شیوه های جنگ نرم استفاده می شود.

وی در ادامه افزود: رسانه ها از کارکردهای خود می توانند برای حل بسیاری از مشکلات مردم استفاده کنند، به شرطی که صادقانه و صحیح عمل کنند و جریانات سیاسی و منافع گروهی در عملکردشان اثرگذار نباشند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان با تاکید بر اینکه همه ما باید در یک سو و در جهت منافع ملی حرکت کنیم، تصریح کرد: رسانه ها در شرایط فعلی کشور می توانند نقش مهم و تحول آفرینی ایفا کنند.

امیر سرتیپ دوم میرزایی افزود: دشمنان ما بیکار ننشسته اند و از ظرفیت ابزار رسانه بر علیه کشور ما استفاده می کنند و این رسانه های ما هستند که می توانند در مقابل هجمه های رسانه های دشمن عمل کنند.

وی به نقش آگاهی رسانی و آموزشی رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها با آگاهی دهی و آموزش هایی که ارائه می دهند به امن تر کردن فضای کشور کمک می کنند.

این مقام ارشد نظامی در ادامه تاکید کرد: آذربایجان شرقی امن ترین استان کشور است و یک دلی و یک رنگی مردم این استان و همدلی با مسئولان از مهم ترین دلایل این نعمت بزرگ است.

امیر سرتیپ دوم میرزایی گفت: ما در حوزه مسئولیت مان کوچک ترین مشکل امنیتی نداریم و این امر موجب توسعه بیش از پیش استان خواهد شد.

انتهای پیام/

رسانه ها منشاء قدرت هستند/ همه ما باید در یک سو و در جهت منافع ملی حرکت کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار