توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک؛

اهدای نشان شجاعت به ملی‌پوش زنجانی صورت گرفت

1398/08/04 - 13:38 - کد خبر: 4925 نسخه چاپی

نصر: نشان شجاعت کمیته بین‌المللی پارالمپیک به الهه قلی‌فلاح، بانوی زنجانی و ملی‌پوش تیم پارااسکی ایران اهدا شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، در جریان مراسم تقدیر از بهترین”های بازی”های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ”چانگ که توسط کمیته بین”المللی پارالمپیک و در شهر بن برگزار شد، نشان شجاعت به الهه قلی”فلاح، بانوی زنجانی و ملی”پوش تیم پارااسکی اهدا شد.

این جایزه هر دو سال یکبار به ورزشکاری اهدا می”شود که تلاش می”کند آنچه را که برای عموم مردم دست نیافتنی و غیرقابل پیش بینی است، محقق سازد، در حالی که خود همواره آن را به”عنوان یک حقیقت دست”یافتنی می”داند.

قلی”فلاح در زمان دریافت جایزه که با حضور نمایندگان ۲۰۰ کشور و با همراهی مربی خود، فرزانه رضاسلطانی انجام شد، با زبان انگلیسی در خصوص تلاش”هایش در ورزش و زندگی اجتماعی”اش صحبت کرد که حضار را تحت تاثیر قرار داد و حضورش بر روی سن با حجاب اسلامی، این تاثیرگذاری را دوچندان کرده بود.

این مراسم در راستای سلسله برنامه”های ویژه سی”امین سالگرد تاسیس کمیته بین”المللی پارالمپیک،کنفرانس بن و مجمع عمومی IPC برگزار شد.

الهه قلی”فلاح، ملی”پوش تیم پارااسکی ایران پس از دریافت نشان شجاعت از کمیته بین”المللی پارالمپیک، از احساسش در خصوص کسب این عنوان گفت و اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به این عنوان دست پیدا کردم و کسب آن علاوه بر اینکه انگیزه و انرژی”ام را تقویت و مسئولیتم را نیز دو چندان کرد و با این انرژی مضاعف، اهدافم را با جدیت بیشتر پیش می”برم.

وی افزود: هنگام دریافت جایزه از من سئوال شد که بزرگ”ترین چالشی که با آن در زندگی روبه”رو بوده”ام چه بوده است و در پاسخ گفتم زمانی که بینایی”ام را از دست دادم با چالشی بزرگ مواجه شدم که همه زندگی”ام را تحت تاثیر قرار دارد و من را وارد دنیای دیگری کرد.

دارنده نشان شجاعت IPC خاطرنشان کرد: این در حالی است که زندگی جریان داشت و من تصمیم گرفتم به بهترین شکل ممکن آن را بگذرانم و در این مسیر حمایت خانواده، مربیان، کمیته ملی پارالمپیک کشورم و نیز IPC دخیل هستند و قدردان همه افرادی که همیشه همراهم بودند، هستم.

انتهای پیام/

اهدای نشان شجاعت به ملی‌پوش زنجانی صورت گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار