مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

وقوع آتش سوزی در منطقه "چای‌کندی" جنگل‌های ارسباران

1400/05/26 - 10:31 - کد خبر: 49225 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از وقوع آتش سوزی در منطقه "چای‌کندی" جنگل‌های ارسباران در شهرستان خداآفرین خبر داد.

به گزارش نصر، محمدباقر هنربر دوشنبه شب ۲۵ مردادماه در گفت‌وگوی خبری، در تشریح این خبر، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ روز دوشنبه، گزارش آتش سوزی در منطقه چای‌کندی اعلام شده و بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، سپاه و بسیج شهرستان ورزقان و خداآفرین، هلال احمر و مس سونگون به منطقه اعزام شدند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه این آتش سوزی به مناطق دیگر نیز سرایت کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، درخواست اعزام بالگرد داشتیم که خوشبختانه بالگرد بسکت دار آماده در تبریز مستقر هست و قرار است تا برای آبپاشی منطقه، صبح سه شنبه به پرواز درآید.
هنربر گفت: تمامی نیروها با هماهنگی در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند. نیروهای اضافی نیز قرار است از دو شهرستان ورزقان و خداآفرین به صورت سازماندهی شده از صبح روز سه شنبه وارد عمل شوند.
وی متذکر شد: اگر آبپاشی هوایی به موقع انجام بگیرد و مشکلی برای پرواز بالگرد ایجاد نشود، اطفای حریق منطقه تا عصر سه شنبه کاملا عملیاتی خواهد شد. 
وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی که با تهران انجام گرفته، اگر شرایط آتش سوزی بحرانی شود، بالگرد دوم آماده اعزام به تبریز است.
انتهای پیام/
وقوع آتش سوزی در منطقه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار