نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو:

در پی تشکیل صف‌های واکسن انجام شد/ تامین 60 هزار دز واکسن برای تبریز

1400/05/25 - 23:49 - کد خبر: 49217 نسخه چاپی

نصر: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در پی اطلاع از وضعیت نامناسب تامین و تزریق واکسن کرونا، با دستور وزیر بهداشت و درمان 60 هزار دوز واکسن سریعا به تبریز انتقال داده می‌شود.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: اخیرا از طرف مردم ویدئویی به بنده ارسال شده بود که صف طویل مردم را در منطقه ساری زمی مارالان برای تزریق واکسن کرونا نشان می‌داد.
وی افزود: امروز در مجلس ماجرا را با آقای عین اللهی و مسوولین وزارت بهداشت که برای اخذ رای اعتماد به کمسیون ما مراجعه کرده بودند در میان گذاشتم که اعلام کردند وزارت بهداشت و درمان سه شیفته برای تزریق واکسن فعالیت می‎کند و در نتیجه دزهای واکسن تمام شده و قول دادند 60 هزار دز واکسن سریعا به تبریز انتقال داده شود.
بیگی یادآور شد: چند ساعتی از قولی که داده‌اند سپری می شود و با توجه به اینکه محموله را با هواپیما ارسال خواهند کرد نباید زیاد منتظر بمانیم.
عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس اضافه کرد: البته ما اعتراض داشتیم که چرا تزریق واکسن به خوبی مدیریت نمی‌شود و مردم کیلومتری در صف باید منتظر بمانند؛ اینها افرادی هستند که با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده‌اند و دانشگاه باید پیش بینی های لازم را به عمل می آورد و جلوی تشکیل صف‌های طویل را می‌گرفت.
وی تصریح کرد: مسوولان وزارت بهداشت اعتراض بنده را بجا دانسته و توضیح دادند سرعت تزریق زیاد بوده و همکاران سه شیفته برای تزریق واکسن فعالیت می‌کنند؛ در نتیجه واکسن ها زود تمام شده است که البته این توجیه چندان قابل قبول به نظر نمی‌رسد!
انتهای پیام/
در پی تشکیل صف‌های واکسن انجام شد/ تامین 60 هزار دز واکسن برای تبریز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار