مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی از روزهای به‌یادماندنی تاریخ معاصر است

1400/05/25 - 19:52 - کد خبر: 49203 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را از روزهای بیاد ماندنی تاریخ معاصر دانست که پیروزی دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.

به گزارش نصر، عباس پورحسن  روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با گرامی‌داشت سالروز ورود اولین گروه از آزادگان دفاع مقدس به میهن عزیز ایران اسلامی، اظهار کرد: آزادگان سرافراز، رزمندگان دلاور ارتش اسلام با رشادت و جانفشانی تا پای جان در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح به دفاع جانانه از میهن اسلامی پرداختند.
وی ادامه داد: این عزیزان در اوج عزت به اسارت دشمن بعثی عراق درآمده و با تحمل درد و رنج دوران سنگین اسارت، درجات عالی معنوی را طی کرده و در ادامه آزادی از اسارتگاه‌های مخوف دشمن، در عمران و آبادی کشور و خدمت به هم‌میهنان خود سنگ تمام گذاشته و با تمام کاستی‌ها، در عین حال سنگ صبور این نظام بوده و هستند.
وی با اشاره به سن پایین برخی از اسرای ایرانی، ادامه داد: این عزیزان در جبهه‌های حق علیه باطل و در دوران اسارت و بعد از آزادی، به ادامه تحصیل پرداخته و مدارج عالی علمی را کسب کرده‌اند و اکنون در حال خدمت به جامعه هستند.
پورحسن با اشاره به این‌که اکثر برنامه‌های تدارک دیده‌شده در جهت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، تحت تاثیر همه‌گیری بیماری «کوید ۱۹» قرار گرفته است، با آرزوی سلامتی و طول عمر برای آزادگان عزیز، ابراز امیدواری کرد که با کاهش انتقال این بیماری، این برنامه‌ها به مرحله اجرا گذاشته شود.
وی خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ از روزهای بیاد ماندنی تاریخ معاصر است؛ چراکه بازگشت اسرای ایرانی به کشور، پیروزی دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.
انتهای پیام/
 سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی از روزهای به‌یادماندنی تاریخ معاصر است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار