رئیس پلیس راه استان در گفتگو با نصر تشریح کرد:

جزئیات محدودیت های کرونایی در جاده های آذربایجان شرقی/ کاهش ۲۶ درصدی تردد

1400/05/25 - 12:17 - کد خبر: 49175 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نحوه اعمال محدودیت های تردد در جاده های استان و همچنین نحوه تردد افرادی که ورود یا خروجشان از استان ضروری است را تشریح کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ "رضا کریمی نژاد" در گفتگو با خبرنگار نصر به جزئیات محدودیت های کرونایی اعمال شده در جاده های استان اشاره کرد و گفت: از ۱۲ ظهر دیروز (۲۴ مرداد ماه) لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه (۵ شهریور ماه)، محدودیت تردد کرونایی در جاده های استان اعمال شده است و ورود هرگونه خودروی سواری با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز استان ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان با بیان این که پلیس با تمام توان در خدمت مردم و به فکر سلامتی آنان است، تصریح کرد: در ۱۵ نقطه از مبادی ورودی استان از سمت استان های اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان، تیم های گشتی پلیس به صورت فیزیکی مستقر شده اند و ضمن اعمال قانون، از ورود پلاک های غیربومی به استان نیز جلوگیری خواهند کرد.
کریمی نژاد با بیان این که تمامی مجوزهای تردد که پیش از این صادر شده اند لغو شده است، افزود: افرادی که ورود یا خروجشان از استان ضرورت دارد مانند کسانی که نیار به عمل جراحی دارند و یا بستگان درجه یک آنان فوت شده است و... باید از فرمانداری مجوز به روز دریافت نمایند، در غیر این صورت پلیس از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.   
رئیس پلیس راه استان محدودیت تردد در جاده های استان را فقط شامل خودروهای سواری عنوان کرد و اذعان داشت: تردد خودروهای عمومی اعم از مسافربری، بارکش و...، خودروهای انتظامی، خدماتی، درمانی آزاد است، ضمن این که خودروهای مسافربری اعم از اتوبوس و مینی بوس باید با یک سوم ظرفیت خود فعالیت نمایند و تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نمایند.
وی از کاهش ۲۶ درصدی تردد در جاده های استان خبر داد و تصریح کرد: از دیروز ۱۲ ظهر که محدودیت ها در جاده های استان اعمال شده است، میزان تردد خودروها در جاده های استان ۲۶ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/
 جزئیات محدودیت های کرونایی در جاده های آذربایجان شرقی/ کاهش ۲۶ درصدی تردد فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار