خبر/

شتاب دهی به تجاری‌سازی ایده‌های فناوری اطلاعات

1400/05/25 - 12:06 - کد خبر: 49173 نسخه چاپی

نصر: با استقرار سومین شتاب‌دهنده در حوزه فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ایده‌های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات با شتاب بیشتری تجاری‌سازی خواهد شد.

به گزارش نصر، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در آیین امضا قرارداد استقرار مرکز شتاب‌دهی و توانمندسازی ستاک آپ SetakUP در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: این شتاب‌دهنده از استارتاپ ها درزمینهٔ فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به‌خصوص در حوزه‌های تخصصی تجارت آنلاین، سلامت دیجیتال، گردشگری دیجیتال، آموزش آنلاین و توسعه صادرات حمایت خواهد کرد.
دکتر عبدالرضا واعظی افزود: شتاب‌دهنده ستاک آپ به تیم‌های متقاضی ایجاد کسب‌وکارهای نوپا فناورانه و نوآورانه فناوری اطلاعات ضمن خدمات شتاب‌دهی توسعه کارآفرینی، به نیروهای فعال در کسب‌وکارها و استارتاپ ها آموزش‌های توانمندسازی را ارائه خواهد کرد.
 وی با اشاره به تجارب و توانمندی‌های شرکت دانش‌بنیان ستاک تأکید کرد: این شتاب‌دهنده همچنین در مباحث مربوط به استقرار، مشاوره، منتورینگ را به تیم‌های پذیرش‌شده در دوره شتاب‌دهی یاری‌رسان افراد دارای ایده و کسب‌وکارهای نوپا خواهد بود.
دکتر واعظی بیان کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی های کارآفرینی و نشست‌های تخصصی، کلاس‌ها و کارگاه‌های استارتاپی برای توسعه کسب‌وکارهای فناور محور از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ارتباط دهی تیم ها به شبکه‌ای از سرمایه‌گذاران، متخصصان و رهبران تجاری و مشارکت درزمینهٔ برپایی نمایشگاه، جشنواره و تورهای علمی و ارائه مشاوره برای استقرار در پارک علم و فناوری از دیگر خدمات این شتاب‌دهنده خواهد بود.
هم‌اکنون شتاب‌دهنده‌های تحلیلگران، پویان و ستاک درزمینه‌ی فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مستقر هستند.
انتهای پیام/
شتاب دهی به تجاری‌سازی ایده‌های فناوری اطلاعات نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار