خبر/

بازدید سرزده نماینده مردم تبریز در مجلس از سرای ایکی قاپلی بازار تبریز

1398/08/04 - 13:04 - کد خبر: 4917 نسخه چاپی

نصر: در بازدید سرزده محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، از سرای دودری (ایکی قاپلی) تبریز و بررسی مشکلات باقی مانده این مرکز مهم تجاری آسیب دیده با حضور جمعی از مالکان حاضر و نمایندگان و هیئت امنا آنان مقرر شد پیگیری‌های جدید صورت گیرد و مشکلات باقیمانده حل شود یکی از اساسی‌ترین مسائل، برق و ترانس از کار افتاده موجود بود.

به گزارش نصر، در این زمینه با تماسی که با معاونت برق و انرژی وزارت نیرو در محل انجام شد، مقرر گردید ایشان بازدید از سرای داشته باشند و تصمیم قطعی در هفته جاری اتخاذ و متعاقب آن تامین اعتبار شده و اقدامات اجرایی آغاز شود.  پس از جلسه با مسئول برق منطقه بازار تماس گرفته شد و مقرر گردید ایشان هم پیگیری کنند و در آینده نزدیک برق مورد نیاز تامین شود.

ناهماهنگی در ارتباط با تسهیلات پیش بینی شده، با مکاتبه ای که توسط فرهنگی انجام شد، پیشنهادی به استانداری ارائه گردید که در صورت تصویب آن در استان، این تسهیلات نیز قابل تامین است.
در ارتباط با مبالغ اعلامی هزینه شده در این بخش آسیب دیده بازار مقرر شد پیگیری به عمل آید تا ریز هزینه ها در محل نصب شود تا ابهامات رفع گردد.

آب و فاضلاب نیز مشکلی داشت که فقط محدود به این سرای نبوده و کل بازار دچار مشکل است و نا هماهنگی هایی با میراث فرهنگی وجود دارد.که مقرر گردید جداگانه پیگیری شود.
 مالکان ایکی قاپلی،  از اقدامات شهرداری در حمل نخاله ها و جابجایی های مربوط به نظافت تقدیر کردند.
در حاشیه این بازدید از بازار مظفریه نیز بازدید شد و مقرر شد مشکلاتی که در آنجا هم وجود دارد پیگیری بررسی و حل و فصل شوند. با اقامه نماز جماعت در مسجد مدرسه صادقیه، بازدید به پایان رسید.
انتهای پیام/

بازدید سرزده نماینده مردم تبریز در مجلس از سرای ایکی قاپلی بازار تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار