امیر سرتیپ شفیعی خبر داد؛

همه امکانات بهداشتی و درمانی ارتش در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار گرفت

1400/05/24 - 22:46 - کد خبر: 49147 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: همه امکانات بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار دارد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی با تاکید بر این مهم، افزود: در پی فرمان فرماندهی معظم کل قوا، تمامی ظرفیت های بهداشتی و درمانی ارتش با هدف کنترل فوری شیوع بیماری کرونا در اختیار مردم و سیستم درمانی کشور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سیستم بهداشت و درمان و دیگر یگان های ارتش به صورت آماده باش کامل برای مبارزه با موج پنجم ویروس کرونا قرار دارند و دستورات چهارده گانه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش به فرماندهان و مسئولین بیمارستان های منطقه‌ای نیروهای ارتش سراسر کشور ابلاغ شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر دستورات فرماندهی معظم کل قوا و در اجرای دستورات سلسله مراتب ارتش، تمامی ظرفیت های خود را در مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم گذاشته است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ادامه داد: بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز و مراغه با تمام ظرفیت در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار گرفته اند و در صورت نیاز نیز تمهیدات لازم برای احداث سریع بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده است.

وی در پایان از آمادگی نیروهای ارتش برای خدمت رسانی در امر واکسیناسیون سریع عمومی علیه ویروس کرونا خبر داد و گفت: ارتش با تمام قوا و امکانات کادر درمانی خود تا لحظه آخر در میدان حاضر است تا روند واکسیناسیون در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل تسریع یابد.

انتهای پیام/
همه امکانات بهداشتی و درمانی ارتش در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار گرفت محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار