وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

جایگاه صنعت دفاعی را در حوزه‌های علمی و فناورانه ارتقا می‌دهیم

1400/05/24 - 17:28 - کد خبر: 49138 نسخه چاپی

نصر: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا وحمایت و پشتیبانی دولت خدمتگزار و همه ارکان نظام اسلامی جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه های علمی و فناورانه ارتقا می‌دهیم.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ آشتیانی صبح امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح برنامه های کلان و راهبردی وزارت دفاع، اولویت‌های  این وزارتخانه را در چهار سال پیش رو تشریح کرد. 
وی با اشاره به سیاست‌های کلی ابلاغی نظام، در حوزه‌های خودکفایی ، دفاعی امنیتی، صنعتی، علوم و فناوری ها تصریح کرد: چرخش راهبردی و شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای و لزوم حفظ جایگاه قدرتمند نظام اسلامی و از طرفی تلاش گسترده نظام استکبار در محدود سازی و محصور سازی انقلاب اسلامی و تحمیل تحریم های ظالمانه ، به گونه‌ای رقم خورده است که امروز ماموریت‌های خطیر وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح و نقش آن در ارتقای قدرت بازدارندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.
وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم خاطرنشان ساخت: با نگاهی گذرا به محیط دفاعی و امنیتی شاهد بوده ایم که در سال‌های اخیر همواره حجم گسترده ای از تهدیدات سخت و نرم  علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران صورت گرفته است و دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران  از هیچ گونه توطئه و فتنه‌ای فروگذار نکرده‌اند و شاهدیم که ملت بزرگ ایران اسلامی توانستند با رویکرد مقاوت فعال تحریمها را پشت سر بگذارند.
 سرتیپ آشتیانی اظهار امیدواری کرد با هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای "مد ظله العالی" و  حمایت دولت خدمتگزار و همه ارکان نظام اسلامی، خواهیم توانست جایگاه صنعت دفاعی را در تمامی حوزه‌های علمی و فناورانه ارتقاء دهیم.
وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در جهت مقابله با هرگونه تهدیدی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی می‌دانند که فرزندان برومندشان در نیروهای مسلح با هوشیاری و آمادگی کامل تمامی تحرکات دشمن را به صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌کنند.
 در پایان نشست وزیر پیشنهادی دفاع دولت سیزدهم با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، امیر سرتیپ آشتیانی به سوالات اعضای کمیسیون در حوزه های مختلف پاسخ داد.
انتهای پیام/
جایگاه صنعت دفاعی را در حوزه‌های علمی و فناورانه ارتقا می‌دهیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار