سعیدی در بازدید از غرفه نصر:

نصر جزو رسانه های کاملا فعال در استان است/ نمایشگاه مطبوعات، زبان گویای توانمندی پنهان رسانه ها است

1398/08/04 - 12:07 - کد خبر: 4910 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها نقش عمده ای در شکل گیری ذهنیت ها، مبارزه با فساد، انتقال افکار عمومی به مسئولین و موضوعات متعدد دارند این درحالی است که بخش عمده توانمندی های رسانه ها در لایه های پنهان نادیده گرفته شده است.

به گزارش نصر، "محمد اسماعیل سعیدی" با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه مردم با استقبال از این نمایشگاه نوعی حماسه فرهنگی ایجاد کردند، اظهار کرد: ترافیکی که در نمایشگاه دیدم بی سابقه بود. این حجم از استقبال بیانگر علاقه مردم به مسائل فرهنگی است.
وی افزود: بازدید نمایشگاه باتوجه به نسبت جمعیتی در تبریز از تهران بیشتر است. همچنین دستاورد سال جدید در نمایشگاه به نسبت سال گذشته چند برابر بیشتر شده است.
سعیدی تصریح کرد: بزرگترین مشکل ما در آذربایجان شرقی این است که نمیتوانیم خواسته های خود را شفاف بیان کنیم.
وی با بیان اینکه لازم بود تا سال گذشته نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار می شد، خاطرنشان کرد: اگر امروزه در فضای جامعه بخواهیم از چند مجموعه، مجموعه ای تصمیم ساز و اثرگذار را نام ببریم، اولین و مهم ترین آن ها آن ها رسانه است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در حال حاضر رسانه ها نقش عمده ای در شکل گیری ذهنیت ها، مبارزه با فساد، انتقال افکار عمومی به مسئولین و موضوعات متعدد دارند.
سعیدی تاکید کرد: مطبوعات باید در نمایشگاه ها توانمندی های خود را به مردم و مسئولین نشان بدهند چرا که بخش عمده توانمندی های رسانه ها در لایه های پنهان نادیده گرفته شده است.
وی تصریح کرد: نصر جزو رسانه های کاملا فعال در استان است که به موضوعات اساسی ورود پیدا کرده و به افکار عمومی پاسخ می دهد.
انتهای پیام/

نصر جزو رسانه های کاملا فعال در استان است/ نمایشگاه مطبوعات، زبان گویای توانمندی پنهان رسانه ها است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار