بهبودی اعلام کرد:

سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان‌شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی

1400/05/24 - 09:12 - کد خبر: 49074 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی سهم اعتبارات محرومیت زدایی استان را حدود 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این اعتبارات در بخش‌هایی مثل راه روستایی، آب و آموزش، بهداشت و آبخیزداری با اولویت پروژه های نیمه تمام توزیع شود.

به گزارش نصر، داود بهبودی در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش عملکردی از جلسات کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در خصوص محلات هدف بازسازی و بازآفرینی شهری، تشکیل دفاتر تسهیل‌گری و جلب مشارکت مردم، توانمندسازی، آموزش و ارتقاء سرمایه اجتماعی ارائه شد که مورد توجه و تقدیر استاندار قرار گرفت.
وی افزود: سال گذشته بیش از 140 پروژه را در استان از طریق جلب مشارکت‌های عمومی- خصوصی اجرا کردیم و امسال نیز باید از این ظرفیت‌ها بهره بریم.
بهبودی یادآور شد: با تلاش‌هایی که انجام گرفته پاداش پایان خدمت و خرید مانده مرخصی بازنشستگان سال 1399 دستگاه‌های اجرایی تامین شده که بخشی از دستگاه‌های اجرایی طی هفته گذشته این مطالبات را پرداخت کردند و مابقی هم در ایام آتی و تا پایان مردادماه پرداخت خواهند کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی سهم اعتبارات  محرومیت زدایی استان را حدود 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این اعتبارات در بخش‌هایی مثل راه روستایی، آب و آموزش، بهداشت و آبخیزداری و ... با اولویت پروژهای نیمه تمام توزیع شود.
وی اذعان داشت: اعتباری در حدود 600 میلیون تومان نیز برای آبرسانی سیار واحدهای عشایری در نظر گرفته شده که برای توزیع، در اختیار سازمان امور عشایر قرار می‌گیرد.
بهبودی ادامه داد: در جلسه امروز مصوبات کارگروه امور زیربنایی نیز در خصوص اصلاح حریم شهرستان ورزقان و احداث یک شهرک گردشگری و ویلایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مورد پیشنهاد افزایش حریم شهرستان بستان‌آباد به میزان 40 هکتار با رعایت الزامات آمایشی و سایر ملاحظات فنی و تخصصی اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/
 سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان‌شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار