عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولید خودروی ارزان قیمت اولویت وزیر صمت باشد

1400/05/23 - 18:49 - کد خبر: 49064 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید بهبود کیفیت، افزایش تیراژ تولید، کاهش قیمت تمام شده تولید و تامین خودروی ارزان قیمت، استفاده از انرژی‌های پاک در این زمینه و... از جمله مولفه‌هایی است که باید در خودروسازی‌های کشور محقق شود.

به گزارش نصر، الهویردی دهقانی درباره اولویت‌های وزیر آینده صنعت، معدن و تجارت، گفت: در حال حاضر تثبیت قیمت‌ها، ساماندهی بازار، جلوگیری از رشد بهای اجناس و تامین کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم جزو ضرورت‌ها است که وزیر آینده صمت باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی بازار خودرو را یکی از اصلی‌ترین نیازها در کشور دانست و افزود: بهبود کیفیت، افزایش تیراژ تولید، کاهش قیمت تمام شده تولید و تامین خودروی ارزان قیمت، استفاده از انرژی‌های پاک در این زمینه و... از جمله مولفه‌هایی است که باید در خودروسازی‌های کشور محقق شود.
وی اضافه کرد: از آنجا که توجه به تولید و واحدهای صنعتی موجب اشتغالزایی می‌شود، وزیر آینده صمت باید رفع مشکلات موجود پیش روی واحدهای تولیدی را در دستورکار خود قرار دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای رهاسازی معادن و تکمیل سرمایه‌گذاری در زنجیره محصولات معدنی یکی دیگر از اولویت‌ها است زیرا با افزایش صادرات محصولات معدنی تکمیل شده در زمینه فولاد، مس، آلومینیوم و... می‌توان ارزآوری بسیاری برای کشور رقم زد.
انتهای پیام/
تولید خودروی ارزان قیمت اولویت وزیر صمت باشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار