خبر/

طراحی سامانه بررسی وزراء پیشنهادی دولت در مجلس/ارزیابی عملکرد وزرای دولت سیزدهم

1400/05/23 - 15:20 - کد خبر: 49059 نسخه چاپی

نصر: عضو هیأت رئیسه مجلس از طراحی سامانه‌ای برای بررسی رزومه، عملکرد و برنامه‌های مربوط به هریک از وزراء پیشنهادی در مجلس خبر داد.

به گزارش نصر، روح‌الله متفکرآزاد ظهر امروز اظهار داشت: در این سامانه که در طول عمر دولت سیزدهم فعال خواهد بود، اطلاعات مربوط به هر یک از وزرا از ابتدا تا پایان کار آنها در این سامانه ثبت می‌شود و تعداد سؤالات مطرح شده از وزیر و حضورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و دیگر اطلاعاتی که مربوط به این حوزه است در این سامانه ضبط و ثبت می‌شود. 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تسریع بررسی وزرا در مجلس و تشکیل سریع دولت جدید، گفت: رونمایی از این سامانه به بررسی سریع و دقیق برنامه‌ها و سوابق افراد کمک می‌کند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این هفته به صورت ویژه وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی رفت‌وآمد داشته و ارزیابی خواهند شد، افزود: پس از عاشورا و تاسوعای حسینی، به ترتیب وزرای پیشنهادی در صحن علنی برای کسب رای اعتماد حضور خواهند یافت.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو، یادآور شد: تلاش می‌کنیم به صورت ۲ شیفته و حتی سه شیفته برنامه‌ها و سوابق را با حضور کابینه پیشنهادی بررسی کنیم تا به موقع کابینه جدید مستقر شده و برای کاهش مشکلات کشور تلاش کنند.
انتهای پیام/
طراحی سامانه بررسی وزراء پیشنهادی دولت در مجلس/ارزیابی عملکرد وزرای دولت سیزدهم خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار