سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا خبر داد:

تعطیلی همه اصناف و مشاغل از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه

1400/05/23 - 14:54 - کد خبر: 49055 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از تعطیلی همه اصناف و بانک ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا رییسی روز شنبه در گفت وگوی تلویزیونی افزود: از ساعت ۱۲ فردا(یکشنبه) منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره صورت گیرد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.
رئیسی تاکید کرد: افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دوبرابر و حتما اخذ خواهد شد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تمامی ادارات به جز اداره های آب، برق، اورژانس اجتماعی و غیره تعطیل است.
وی یادآور شد: همه اصناف به جز اصناف ضروری که از قبل جز مشاغل گروه یک اعلام شده بود و مایحتاج مردم را تامین می کنند، تعطیل خواهند بود.
رئیسی درباره ضمانت اجرایی این تعطیلی یادآور شد: در ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شد همه دستگاه های اجرایی و ناظر با شدت و قدرت وارد عمل شوند و در صورت تخلف اعمال جریمه کنند که در این زمینه دادستانی، وزارت بهداشت و نیروی انتظامی وارد عمل خواهند شد. ضمن اینکه مقرر شد عزاداری های ایام محرم در فضاهای بسته ممنوع و در مورد راه اندازی دسته های عزاداری، برگزار کنندگان اعمال قانون می شوند.
به گزارش ایرنا، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.
انتهای پیام/
 تعطیلی همه اصناف و مشاغل از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار