رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

کاهش نسبی دمای هوای آذربایجان شرقی طی دو روز آینده

1400/05/23 - 11:19 - کد خبر: 49033 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش نسبی دمای هوای استان در حدود یک الی سه درجه طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش نصر، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین اطلاعات نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده‌ی جوی نسبتاً پایدار طی ۴۸ ساعت آینده است اما به دلیل گذر امواج ضعیف تراز میانی جوّ و همراهی آن با شرایط محلی، احتمال بارش های پراکنده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نواحی به ویژه نواحی مرتفع دور از انتظار نخواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات نقشه های جوّی امروز، از روز دوشنبه تا اواخر هفته جوّی پایدار پیش‌بینی شده که در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نقشه های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد
امیدفر در رابطه با دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب، ۳۴ و ۲۲ درجه بود و همچنین دمای فعلی تبریز، ۲۶ درجه‌ی سانتیگراد گزارش شده که نسبت به دیروز کاهش یافته است.
رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در پایان در ارتباط با خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان بیان کرد: ورزقان با دمای ۱۰ درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهر استان و میانه با دمای ۳۹ درجه بالای صفر، گرم‌ترین شهر استان گزارش شده‌اند.
انتهای پیام/
 کاهش نسبی دمای هوای آذربایجان شرقی طی دو روز آینده خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار