کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی ؛

بررسی احکام و برنامه های بلند مدت شهرداری منطقه هشت تبریز

1398/08/04 - 11:37 - کد خبر: 4903 نسخه چاپی

نصر: جلسه کمیسیون فرهنگی با محوریت بررسی احکام و برنامه های بلند مدت شهرداری منطقه هشت تبریز برگزار شد

به گزارش نصر، در آغاز شهردار منطقه هشت تبریز گزارشی از احکام برنامه های بلند مدت این منطقه از شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی ارائه کرد.

محوریت این گزارش با موضوعات افزایش پیاده راه ها، توجه به بافت تاریخی، کاهش میزان تردد خودرو ها و.. همراه بود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز با بیان اینکه برای حل معضلات باید مشارکت مردمی شهروندان جلب شود، افزود: احیای خانه های تاریخی، ارائه خدمات در زمینه فضای سبز در خانه های تاریخی، تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف در میان بافتهای تاریخی و لزوم تکمیل پروژه مقبره الشعرا از جمله نیازهای این شهر برای بهبود فضاهای تاریخی می توان برشمرد.
فرج محمد قلیزاده نیز ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی شهرداری منطقه هشت بجای نگاه عمرانی گفت: این امر موجب خشنودی و عاملی برای ایجاد بارقه های امید است.

وی افزود: آسیب شناسی مشکلات احتمالی پیاده راه ارک برای احداث دیگر پیاده راه ها امری لازم و ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: خالی شدن مرکز شهر از پیاده راه ها و تبدیل این مرکز به پارکینگ خودرو و انبار از دیگر مشکلات این قسمت از شهر تبریز است که باید مورد توجه مدیریت مجموعه منطقه هشت قرار گیرد.
قلیزاده رفع دغدغه های مالی، هماهنگی میان شورا و دیگر حوزه های مختلف شهرداری تبریز را کمکی برای افزایش سرعت در اجرای پروژه های مطرح شده توسط شهرداری منطقه دو دانست.
در ادامه همچنین معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز در پایان با ارائه برخی پیشنهادات خود از مشکلات این بخش در بافت مرکزی شهر سخن گفت.

انتهای پیام/
 

بررسی احکام و برنامه های بلند مدت شهرداری منطقه هشت تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار