همزمان با دهمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های خبری؛

بازدید گروه رسانه ای جمهوری آذربایجان از غرفه نصر

1398/08/04 - 11:37 - کد خبر: 4902 نسخه چاپی

نصر: گروه مستند سازی جمهوری آذربایجان و شبکه آز خبرلر باکو از غرفه نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز بازدید کردند.

به گزارش نصر، گروه تلوزیونی شبکه دنیا تی وی جمهوری آذربایجان با همکاری کانون تبلیغاتی تربیت نوین که با هدف فعالیت خبری قصد تهیه فیلم و گزارش از ظرفیت های اقتصادی، جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان های تبریز، جلفا، مرند، مراغه، بناب، اهر و کلیبر را دارند، از غرفه نصر بازدید کرده و با آن به گفت و گو پرداخت.

مهربان حسین آوا در گفت و گو با خبرنگار نصر لا بیان اینکه اولین بار به تبریز امده است و مردم این شهر را مردم یار مهربان و فرهنگ دوست خواتد و گفت: هیچ تفاوتی بین تبریز و آذربایجان قائل نیستم. ما همه باهم همچون خواهر برادر و دوست هستیم. تبریز از آنچه فکر می کردم هری زیبا و مردمی دوست داشتنی دارد.

وی افزود: برخورد مردم تبریز به گونه ایست که آدم”احساس غریبی نمی کند. مردم تبریز را اینطور دیدم که انگار در آذربایجان خودمان هستم و کنار خانواده ی خودمم از چیزی که فکر میکردم هم مردمانش مهمان نواز بودند و از همه ی تبریزی ها تشکر می کنم و خوش حالم که الان اینجا هستم و مهمان تبریزی ها هستم.

حسین آوا تصریح کرد: من میخواهم که همه ی کشور ها و همچنین روسیه و آذربایجان، تبریزی ها را بشناسند و به شهر زیبای تبریز بیایند و از دیدنی های ببینند چون تبریز از بیرون یک جور دیگر است و از داخل یک” عالم  دیگر است خیلی قشنگ تر است و میخواهم”همه تبریز را از داخل بشناسند.

انتهای پیام/

بازدید گروه رسانه ای جمهوری آذربایجان از غرفه نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار