رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی؛

تعامل با رسانه‌ها در پیشرفت ماموریت‌های پلیس موثر است

1400/05/21 - 19:35 - کد خبر: 48977 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: تعامل با رسانه‌ها و همکاری خبرنگاران با پلیس موجب شده است تا این نهاد خدماتی در انجام ماموریت‌های خود به مردم موفق عمل کند.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد، روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: رسانه چشم بیدار جامعه است و با تیزبینی مردم را از رویدادهای جامعه و عملکرد مسوولان آگاه می‌کند.
وی با بیان اینکه پلیس راهور ویترین نیروی انتظامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها با پلیس راهور در انجام طرح‌های زمستانی راهداری موجب شده است تا آمار سوانح در جاده‌ها کاهش یابد.
رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع هشدارهای پلیس به رانندگان و مسافران بازوی کمکی پلیس راهور در پیشگیری از بروز حوادث در جاده‌ها هستند و در سایه این تعامل بین پلیس و رسانه‌ها، میزان رضایتمندی مردم از پلیس بالاتر رفته است.
سرهنگ کریمی‌نژاد با اشاره به نقاط حادثه‌خیر در جاده‌های استان به ویژه «کسایی» تبریز، ادامه داد: با پیگیری رسانه‌ها و تلاش پلیس بسیاری از این نقاط در جاده‌های استان اصلاح شده و جلو احداث یک ایستگاه «سی ان جی» در کسایی که قرار بود در بدترین نقطه احداث شود، گرفته شد.
به گزارش ایرنا روز ۱۷ مردادماه همواره یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه «شهید محمود صارمی» خبرنگار اسبق ایرنا در مزار شریف افغانستان به دست طالبان است؛ روزی که شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت او را در تقویم ملی به عنوان روز خبرنگار ثبت کرد.
در روزهای مصادف با ۱۷ مردادماه، دفترهای نمایندگی ایرنا در سراسر کشور پذیرای مسئولانی است که با مراجعه خود به شهید صارمی و جایگاه خبرنگار ادای احترام می‌کنند.   
انتهای پیام/
تعامل با رسانه‌ها در پیشرفت ماموریت‌های پلیس موثر است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار