مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی؛

هنر از تاثیرگذارترین ابزارها برای انتقال مفاهیم انسان‌ساز است

1400/05/21 - 11:04 - کد خبر: 48942 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نگاه تخصصی به مقوله آسیب‌های اجتماعی را حاکی از تعهد و دلسوزی اهالی علم و فرهنگ و هنر دانست و گفت: هنر از تاثیرگذارترین ابزارها و قالب‌های ارتباطی برای انتقال مفاهیم و هنجارهای انسان‌ساز و تعالی‌بخش به جامعه است.

به گزارش نصر، بدر شکوهی در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره دانشجویی "پودس" با رویکرد تخصصی و هنری به آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به جایگاه محوری دانشگاه و دانشجو در جامعه، گفت: نگاه جامعه به اساتید و دانشجویان همواره به عنوان یک گروه مرجع بوده و قشر دانشگاهی توانسته مسیر اعتلا و پیشرفت جامعه را هموار سازد.
 وی افزود: فرهنگ پربار و دوران‌ساز ایران، از دو سرچشمه ارزشمند دین و آداب و رسوم عرفی و تاریخی سیراب شده و این دو سرچشمه فیاض و ارزشمند می توانند الهام بخش آفرینش های هنری و ادبی فراوانی باشند که به زبان و ادبیات و سلیقه مخاطب پسند و متناسب با نیاز های اجتماع، قابل عرضه است.
 به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شکوهی تصریح کرد: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری براساس شرح وظایف و ماموریت های خود، آماده حمایت از اقدامات بدیع و ابتکارات هوشمندانه ای مانند این جشنواره است که به ظرافت بتواند مفاهیم مرتبط با آسیب های اجتماعی را به گروه های هدف منتقل و در سپهر عمومی ایجاد پرسش و حساسیت کند.
انتهای پیام/
هنر از تاثیرگذارترین ابزارها برای انتقال مفاهیم انسان‌ساز است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار