نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

دفاع از حرم، یک فرهنگ فراگیر و اثرگذار است

1400/05/20 - 13:07 - کد خبر: 48908 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دفاع از حرم یک فرهنگ فراگیر و تاثیرگذار در حوزه فرهنگی، سیاسی و امنیتی است که جوانان کشورهای منطقه غرب آسیا و حتی اروپا و آمریکا را به جبهه های مقاومت اسلامی کشاند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی در مراسم غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه مدافعان حرم با همگرایی منطقه ای لشکر عظیمی از نیروهای جان برکف انقلابی را تشکیل دادند، گفت: مدافعان حرم بعنوان بازوی قدرتمند نظامی و امنیتی انقلاب اسلامی در سطح منطقه عمل می کنند.
وی با تبیین اهمیت جهاد در فرهنگ اسلامی، افزود: جهاد و دفاع از ارکان مهم اسلامی و حکومت اسلامی است و بر اثر مجاهدت افراد است که استقلال و هویت جامعه اسلامی حفظ و در برابر دشمنان ایمن می شود، از این رو دفاع از حریم معصومین و حتی دفاع از ملت شیعه و مسلمان برعهده دیگر مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدافعان حرم اُسوه های دوران حاضر هستند، ادامه داد: این شهدا نه فقط والدین گرامی شان، بلکه امت اسلام را سرفراز کردند از این رو این شهدا اُسوه های دوران حاضر هستند.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: جوانانی با انگیزه های والایی همچون ولایت پذیری قدم در میدان جهاد بگذارند و نام مدافعان حریم و حرم بگیرند، فرهنگ مقاومت را بار دیگر در این کشور ارتقاء و تعالی می بخشند.
انتهای پیام/
 دفاع از حرم، یک فرهنگ فراگیر و اثرگذار است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار