خبر/

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مراغه مشخص شد

1400/05/19 - 10:32 - کد خبر: 48844 نسخه چاپی

نصر: اعضای کمیسیون‌های ۶گانه شورای اسلامی شهر مراغه و همچنین برنامه دیدارهای مردمی آنان در طول هفته مشخص شد.

به گزارش نصر، جلسه تعیین اعضای کمیسیون‌ها و برنامه دیدارهای مردمی شامگاه دوشنبه برگزار شد و اعضای شورا از امروز، سه‌شنبه با مردم دیدار می‌کنند. 
در این جلسه «ابراهیم خوشرفتار» به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انتخاب شد و «رضا عسکری» و «الناز پاکرو» در این کمیسیون عضویت یافتند. 
ریاست کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورا را نیز «رضا عسکری» بر عهده گرفت و «رقیه سعیدی» و «ابراهیم خوشرفتار» در این کمیسیون عضو شدند.
ریاست کمیسیون اداری مالی شورا را نیز «الناز پاکرو» عهده‌دار شد و ۲ عضو دیگر شورا شامل «بهمن محمودی» و «ناصر رحمتی» در این کمیسیون عضویت یافتند.
«رقیه سعیدی» ریاست کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهداشت محیط را عهده‌دار شد و «بهمن محمودی» و «الناز پاکرو» در این کمیسیون عضو شدند. 
کمیسیون عمران، توسعه و تحقیق از این پس به ریاست «حسین شیخ فرجی» تشکیل می‌شود و «رضا عسکری» و «بهمن محمودی» از دیگر اعضای این کمیسیون هستند. 
«بهمن محمودی» نیز ریاست کمیسیون شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک را بر عهده گرفت و «حسین شیخ فرجی» و «ناصر رحمتی» در این کمیسیون عضویت یافتند.
برنامه دیدارهای مردمی اعضای شورا در طول هفته
شنبه‌ها شیخ‌فرجی، یکشنبه‌ها سعیدی، دوشنبه‌ها عسکری، سه‌شنبه‌ها خوشرفتار و چهارشنبه‌های هر هفته پاکرو از ساعت ۸ تا پایان وقت اداری پذیرای مردم خواهند بود. 
پنجشنبه‌ها نیز «رحمتی» از ساعت ۸ تا ۱۰ و محمودی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در محل شورا حضور می‌یابند و با مراجعه‌کنندگان دیدار می‌کنند.
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مراغه در نخستین گام «تورج درگاهی» را به عنوان سرپرست شهرداری مراغه انتخاب کردند و دومین اقدام آنان تعیین اعضای کمیسیون‌ها و تدوین برنامه دیدارهای مردمی است. 
انتهای پیام/
اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مراغه مشخص شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار