امام جمعه تبریز:

مدافعان حرم اسوه های دوران حاضر هستند

1400/05/18 - 21:07 - کد خبر: 48835 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز مدافعان حرم را اسوه های دوران حاضر دانست که امت اسلام را سرافراز کرده اند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: در سالروز شهادت شهید محسن حججی، گفتنی ها درباره مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم بسیار است اما حرف اصلی همان است که سال قبل سید شهیدان قلم روایت کرد، روایت ثروتی عظیم از عشقی بی پایان به خاندان عصمت و طهارت که تنها دارایی غیرقابل تحریم و بلوکه ملت ایران و شیعیان سراسر جهان است.
نماینده ولایت فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهادت محسن حججی به دست داعش نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود. پس از شهادت وی فیلم ها و تصاویری که از نحوه شهادت در رسانه ها مخابره شد، به یک باره نام مدافعان و دفاع جانانه آنان در طول چهار سال مقاومت را بر سر زبان ها انداخت.
وی خاطرنشان کرد: شورای انقلاب فرهنگی نیز به همین خاطر ۱۸ مرداد را روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام گذاری کرد.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری ها و بی رحمی و تجاوزگری آنان علیه مردم سوریه باشند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: شهید سیدمرتضی آوینی در روایت ماندگار خود در عصر عاشورا تحت عنوان فتح خون برش هایی تکان دهنده و ماندگاری دارد که گویی تا سال های سال بکری خود را از دست نداده است و هنوز روایت حال ماست.
امام جمعه تبریز عنوان کرد: مدافعان حرم هم از حریم ولایت و هم اهل بیت و هم ایران عزیز دفاع کرده اند چرا که رهبر فرزانه ما فرمودند اگر آنجا نمی جنگیدند باید در تهران و کرمانشاه و شهرهای دیگر می جنگیدند.
انتهای پیام/
مدافعان حرم اسوه های دوران حاضر هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار