سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در تحریریه نصر تشریح کرد:

آخرین خبرها از انتخاب شهردار تبریز / اعضای شورا تحت فشار هستند

1400/05/19 - 13:18 - کد خبر: 48831 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تصمیمات مهم و اساسی آینده شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از سوی افراد و گروه های رسمی و غیر رسمی تحت فشار هستند.

به گزارش نصر، یاسین بجانی به بهانه روز خبرنگار با حضور در تحریریه نصر ضمن تبریک این روز گفت: نقش خبرنگاران و رسانه ها در شفاف سازی و ایجاد فضای روانی نقشی بی بدیل دارند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص انتخاب شهردار این کلانشهر اذعان داشت: بر اساس فراخوانی که داده شده بود همچنین معرفی هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز 47 گزینه مطرح بود که با بررسی مدارک ارسالی پالایش شده و در آینده نزدیک به اجماع نظر می رسیم.
بجانی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از سوی افراد و گروه های رسمی و غیر رسمی تحت فشار هستند اذعان داشت: تصمیمات شورا نباید خارج از صحن شورا گرفته شود و به این تهدیدها و خجالت دادن ها نباشد توجه شد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه به شخصه برای من آبادی و توسعه شهر مهم است افزود: شورای اسلامی شهر تبریز مرکب از 13 نفر است که هر کدام تفکر و نگرش متفاوتی نسبت به موضوعات دارند و این به نوبه خود ارزشمند و طبیعی است اما در خصوص انتخاب های مهم شورا باید اکثریت به یک اجماع نظر برسند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به این سئوال خبرنگار نصر که انتخاب سرپرست با 7 رای نشان از دو قطبی شدن شورا دارد اضافه کرد: اختلاف سلیقه بین افراد مهم و اساسی است و اینکه هر یک از اعضای شورا نگاه متفاوتی به موضوع انتخاب سرپرست داشتند نیز اهمیت دارد ولی بنده با وجود شناخت از کاندیدای دیگر سرپرستی شورای شهر به آقای سلیمانی رای دادم و این را هم شفاف اعلام کردم چرا که به آینده این انتخاب نیز فکر می کردم و نمی خواستم شخصی که شناخت کافی از ایشان دارم با این انتخاب هزینه شود.
بجانی با تاکید بر اینکه اکثریت اعضای شورای شهر تبریز تلاش دارند تا در کمترین زمان ممکن شهردار تبریز را انتخاب کنند تصریح کرد: فکر کنم تا 20 روز آینده شهردار تبریز انتخاب شود.
انتهای پیام/
آخرین خبرها از انتخاب شهردار تبریز / اعضای شورا تحت فشار هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار